W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Ranger Rover – limuzyna w terenowym wydaniu
Pomimo masywnej sylwetki autu nie brakuje nuty subtelności, która odpowiada za dynamiczne postrzeganie. To zasługa obniżającej się ku tyłowi linii dachu zakończonej spoilerem oraz chowanych klamek, które tworzą jednolitą powierzchnię z drzwiami. Przestronne wnętrze wykończono szlachetnymi materiałami – drewnem lub aluminium oraz skórą. Obsługa urządzeń pokładowych możliwa jest za pośrednictwem dotykowego ekranu oraz tradycyjnych przycisków i pokręteł. Przydatny okazuje się duży bagażnik, który może mieć pojemność od 818 (wersja standard) aż do 2050 l (wersja z długim rozstawem osi).
Range Rover Sport – niestraszne mu żadne wyzwania
Niezależnie od wybranej wersji wyposażeniowej czy silnikowej Range Rover Sport ma w standardzie napęd na wszystkie koła i zaawansowane systemy do jazdy w terenie. Podczas przemieszczania się po bezdrożach pomocą służy także odpowiednia konstrukcja nadwozia. Kąty natarcia/rampowy/zejścia wynoszą odpowiednio 32/29/28 stopni (wersja SWB). Brytyjski SUV sprawdza się jako holownik, bo można nim ciągnąć przyczepę o maksymalnej masie 3500 kg. Samochód ma pneumatyczne zawieszenie zapewniające wysoki komfort podróżowania.
Range Rover Sport – z prądem lub bez
Jak przystało na klasę tego modelu, do jego napędu przewidziano wyłącznie 6- lub 8-cylindrowe silniki. Do wyboru są diesle 3.0 o mocy 300 KM lub 350 KM oraz hybrydy plug-in z 3-litrowymi benzyniakami, których układy generują 460 KM bądź 550 KM. Akumulatory o pojemności 31,8 kWh umożliwiają podróżowanie w trybie elektrycznym na dystansie do 111 km. Są również motory 4,4 l o mocy 530 lub aż 615 KM. W topowej wersji przyspieszenie do 100 km/h zajmuje tylko 4,5 s, a prędkość maksymalna to 261 km/h.