W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Renault Clio E-Tech full hybrid – nie tylko do miasta

Renault Clio E-Tech full hybrid idealnie nadaje się do jazdy w mieście. Niewielkie nadwozie umożliwia łatwe poruszanie się w korkach i bezproblemowe parkowanie. Jednak z racji zastosowania hybrydowego napędu o łącznej mocy układu 145 KM samochód sprawdza się także w trakcie pozamiejskich wojaży. Zastosowanie tak mocnej hybrydy skutkuje dobrymi osiągami – przyspieszenie w zakresie 0-100 km/h zajmuje 9,3 s przy niskim zużyciu paliwa – średnio 4,2 l/100 km.

Sprawdź cenę

Renault Captur E-Tech full hybrid – na wyższym poziomie

Nie jest tajemnicą, że Renault Captur pod technicznym względem bazuje na modelu Clio. Tym samym przejął z tego auta zaletę w postaci zgrabnych wymiarów ułatwiających poruszanie się w mieście, a dodał poprawiającą widoczność wysoką pozycję za kierownicą. Captur E-Tech full hybrid to klasyczna, 145-konna hybryda, w której wykorzystano benzynowy silnik o mocy 94 KM i dwie elektryczne jednostki generujące 49 KM i 20 KM.

Sprawdź cenę

Renault Arkana E-Tech full hybrid – hybryda z opływowym tyłem

Arkana E-Tech full hybrid to hybryda, w której wykorzystano aż trzy silniki – benzynowy oraz dwa elektryczne. Pierwszy z nich generuje 94 KM i 148 Nm, mocniejsza jednostka elektryczna produkuje 49 KM i 205 NM, a słabsza – 20 KM i 50 Nm. Współpraca tych motorów skutkuje układem hybrydowym o łącznej mocy 145 KM. Dzięki tym parametrom samochód rozpędza się do "setki" po 10,8 s, a maksymalnie można nim jechać 172 km/h. Średnie spalanie to 4,8 l/100 km.

Sprawdź cenę

Renault Megane E-Tech electric – pełna dominacja prądu

Renault Megane E-Tech electric to w pełni elektryczny model dostępny w dwóch wersjach do wyboru – jako EV40 o mocy 130 KM i 218-konne EV60. W pierwszej postaci auto rozpędza się do setki po 10 s, a maksymalnie może jechać 150 km/h, natomiast w drugiej te wartości wynoszą odpowiednio 7,4 s oraz 160 km/h. W EV40 zastosowano baterię o pojemności 40 kWh i po naładowaniu jej na 100 proc. zyskuje się zasięg do 299 km. Renault Megane E-Tech EV60 ma akumulator o pojemności 60 kWh, a maksymalny zasięg to 449 km.

Sprawdź cenę

Renault Austral E-Tech full hybrid – moc z trzech silników

Renault Austral E-Tech full hybrid to udany SUV, który z racji przestronnego wnętrza i pojemnego bagażnika (430-1455 l) idealnie sprawdzi się jako samochód dla rodziny. Do napędu użyto aż trzech silników – 130-konnego benzyniaka oraz dwóch elektrycznych jednostek generujących 68 KM i 34 KM. W efekcie uzyskuje się układ o łącznej mocy 199 KM. Tak uzbrojony pojazd setkę uzyskuje po 8,4 s, a prędkość maksymalna to 175 km/h. Moment obrotowy dostarczany jest do przednich kół za pośrednictwem automatycznej przekładni.

Sprawdź cenę