Auto Świat Wyważanie kół - Czyli jak jechać? Prosto, cicho i bez wibracji

Wyważanie kół - Czyli jak jechać? Prosto, cicho i bez wibracji

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Co zrobić, jeśli po założeniu zimówek samochód prowadzi się źle?

Wyważanie kół - Czyli jak jechać? Prosto, cicho i bez wibracji
Auto Świat
Wyważanie kół - Czyli jak jechać? Prosto, cicho i bez wibracji

„Na oponach letnich samochód jeździł doskonale, po założeniu zimówek zaczął się koszmar: koła drżą, auto znosi na boki. Co robić?” – takich listów otrzymujemy o tej porze roku mnóstwo. Przyczyn takich kłopotów może być wiele. Oto najczęstsze z nich:

  • ciśnienie w oponach jest nieprawidłowe; opony zimowe są już po prostu zużyte; ustawienie kół (opon) jest inne niż w poprzednim sezonie (w większości nowoczesnych samochodów zamienianie kół miejscami jest niewskazane!); opony były źle przechowywane zimą, przez co uległy deformacji; zawieszenie auta ustawiono tak, żeby zatuszować wady innego (letniego) zestawu kół.
Wyważanie kół - Czyli jak jechać? Prosto, cicho i bez wibracji
Wyważanie kół - Czyli jak jechać? Prosto, cicho i bez wibracjiŻródło: Auto Świat
Wyważanie kół - Czyli jak jechać? Prosto, cicho i bez wibracji
Wyważanie kół - Czyli jak jechać? Prosto, cicho i bez wibracjiŻródło: Auto Świat
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków