- Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 6 lat. Strategia Mazdy - przełamywania konwencji, aby czynić świat lepszym - zdobywa zwolenników, a technologie SKYACTIV przekonały naszych klientów, że Mazda to nie tylko piękne samochody, ale również ekonomiczne silniki i najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż 7 tysięcy samochodów. - podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.
Rejestracje modeli Mazda w Polsce (01.06.2008 – 31.05.2014 r.)
Model | Rejestracje |
Mazda6 | 7 257 |
Mazda3 | 5 614 |
Mazda CX-5 | 2 624 |
Mazda2 | 2 222 |
Mazda CX-7 | 1 414 |
Mazda5 | 579 |
Mazda MX-5 | 335 |
Mazda CX-9 | 321 |
Razem: | 20 341 |
Rejestracje w latach 2008-2014
2008 | 1 762 |
2009 | 2 981 |
2010 | 3 811 |
2011 | 2 524 |
2012 | 2 421 |
2013 | 4 261 |
2014 | 2 638 |
Razem: | 20 398 |