Udział GM w rynku europejskim wzrósł z 9,5 do niemal 9,6 procent. Ubiegły miesiąc był najlepszym wrześniem GM w Europie od 1999 roku. Udział firmy w całkowitym rynku europejskim osiągnął 10,13 procent w porównaniu z 9,8 procent we wrześniu 2004 roku.

"Wrzesień był dla nas doskonałym miesiącem i po trzech kwartałach tempo naszego rozwoju wciąż przekracza średnią dla branży" - stwierdził Jonathan Browning, Wiceprezes GM Europe ds. Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Posprzedażnej. "Patrząc w przyszłość widzimy pełne katalogi zamówień na najważniejsze pozycje tego roku - Saaba 9-3 SportKombi, Opla Zafirę i Chevroleta Sparka".

Ubiegły miesiąc był najlepszym wrześniem w historii marek Saab i Chevrolet oraz najlepszym od 1999 r. dla Opla. Udział Saaba osiągnął najwyższy poziom wynoszący 0,51%. Sprzedaż tej marki wyniosła 9.700 samochodów, czyli o 17% więcej niż we wrześniu 2004 r.

Udział w rynku europejskim Chevroleta wyniósł 1,31% (w 2004r. 1,05%). Całkowita sprzedaż również osiągnęła najwyższy w historii poziom 182.000 pojazdów, co stanowi wzrost o 27% wobec liczby sprzedanych aut w tym samym okresie 2004 roku. Udział Chevroleta w rynku europejskim wzrósł z 0,91 do 1,14 procent w okresie od stycznia do końca września. Szczególnie duży wzrost zaobserwowano w Polsce (137%) oraz Europie Środkowej i Wschodniej (86%).

Sprzedaż marek Opel i Vauxhall wyniosła 155 tys. sztuk. Udział w rynku w całej Europie sięgnął 8,1% i 11,1% na rodzimym rynku Opla w Niemczech.

Również luksusowe marki koncernu General Motors (Cadillac, Corvette i Hummer) wciąż zdobywają coraz większą popularność w Europie. Sprzedano już ponad tysiąc egzemplarzy modelu Corvette, czyli ponad trzykrotnie więcej niż w całym 2004 roku. Dzięki niemal 2.000 pojazdów zarejestrowanych w trzech pierwszych kwartałach roku, Cadillac przekroczył już wyniki sprzedaży osiągnięte w całym 2004 roku, zaś Hummer zmierza do pokonania liczby 419 pojazdów sprzedanych w roku ubiegłym.