W ramach platformy Pasja Bridgestone została stworzona specjalna sekcja prawna. Jej celem jest dostarczenie uczestnikom programu praktycznej wiedzy na temat rozwiązań tarczy antykryzysowej, które mogą ich dotyczyć. Użytkownicy platformy będą mogli skorzystać z webinarów, prowadzonych przez radców prawnych oraz z indywidualnych porad prawników. Ponadto, sekcja zawiera zbiór wytycznych, opracowanych na podstawie zaleceń PZPO, jak realizować usługi, aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów.

Ponadto Grupa Bridgestone podejmuje współpracę ze spółką Inter Cars, mającą na celu wsparcie warsztatów samochodowych. Bridgestone bierze udział w ogólnokrajowych działaniach, realizowanych przez Inter Cars wraz z partnerami z branży, aby wpierać działalność warsztatów samochodowych. W ramach programu #POMAGAMYPOMAGAĆ, zrzeszone firmy przekażą 10 tysięcy zestawów środków ochronnych, niezbędnych obecnie do wykonywania usług. Realizują również bezpłatne szkolenia on-line, dotyczące zarządzania warsztatem w sytuacji kryzysowej. Ponadto, dostarczają gotowe treści marketingowe do promocji warsztatów w mediach społecznościowych.