Inaczej niż w przypadku jazdy długodystansowej po autostradach lub tylko eksploatacji na placu budowy, opony przeznaczone do ruchu regionalnego narażone są na zmienne warunki: częste hamowanie i ruszanie z miejsca, różna jakość dróg, np., gdy po jeździe autostradą pojazd porusza się po krętych drogach lokalnych lub porusza się tylko na terenie ciasnych stacji załadowczych wymagających częstego manewrowania, czy też jazdy po placach budowy. Opony te znajdą uznanie wśród użytkowników ciągników i naczep w w wynajmie długo terminowym, gdzie liczą się głównie mocna budowa i żywotność.

Projektanci opon firmy Continental uwzględnili te wymagania rynku w swoich oponach do naczep i stworzyli najwyższej jakości oponę HTR2, której parametry dotyczące przebiegu i zdolności bieżnikowania są absolutnie bezkonkurencyjne. Kolejną zaletą nowej opony do przyczep jest zoptymalizowany opór toczenia, dzięki czemu możliwa jest redukcja zużycia paliwa. Nowa generacja opon stanowi per saldo milowy krok na drodze postępu technicznego.

Opona HTR2 będzie prezentowana na targach Commercial Vehicle Show w Birmingham (Wielka Brytania) od 14 kwietnia 2008 roku, a następnie zostanie przedstawiona europejskim branżystom w ramach pokazu Road Show.