Sierpniowa sprzedaż samochodów z gamy Renault utrzymała poziom ubiegłoroczny, natomiast gama Dacii, m.in. dzięki rozszerzonej w tym roku ofercie, odnotowała znaczny wzrost sprzedaży.

Łączna sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych Renault i Dacia w sierpniu 2010 roku w Polsce wyniosła 2154 samochody i jest lepsza od wyniku z sierpnia 2009 roku aż o 25 proc.. Sprzedaż samochodów Dacia wyniosła 597 samochodów, w tym 69 modeli z gamy aut dostawczych. To ponownie jeden z najlepszych miesięcznych wyników sprzedaży Dacii od początku tego roku.

W sierpniu liderem zainteresowania klientów wśród modeli Renault okazał się Megane Grandtour, sprzedany w ilości 195 sztuk. Za nim uplasował się uznany już na polskim rynku nowy sedan Fluence, którego doceniło 169 nabywców. W rankingu sprzedaży od początku roku niezmiennie prowadzi Nowe Clio, którego tegoroczna sprzedaż zbliża się już do poziomu 3 000 aut (łącznie w wersjach Hatchback i Grandtour)

Najlepiej sprzedającym się modelem dostawczym Renault był w sierpniu model Master - łączna sprzedaż Nowego Mastera i jego poprzednika to 197 aut, co w miesiącu tradycyjnie wakacyjnym dla sprzedaży firmowej jest bardzo dobrym wynikiem. Master jest także najlepiej sprzedającym się modelem dostawczym z gamy Renault od początku tego roku.

Tegoroczny rynkowy sukces samochodów z gamy Dacia znajduje potwierdzenie także w ich sierpniowych wynikach sprzedaży: 597 aut wydanych nabywcom w sierpniu to drugi w tym roku - po lipcowym - wynik ich sprzedaży Polsce. Całkowita sprzedaż aut marki Dacia (razem osobowych i dostawczych) od stycznia do sierpnia br. wyniosła 3 585 sztuk i jest już o 816 sztuk wyższa niż w całym ubiegłym roku. Od chwili pojawienia się na polskim rynku modelu Duster, przejął on pozycję lidera w rankingu sprzedaży Dacii w Polsce. W sierpniu wydano 297 sztuk tego modelu, a od kwietnia do końca sierpnia w ręce użytkowników trafiły już 884 auta z napędem zarówno 4x2 jak i 4x4.