Jubileuszowym egzemplarzem została wersja L2H2 przeznaczona na rynek francuski. Renault Master III zadebiutował w kwietniu, a do polskich salonów trafił w maju 2010 roku.

Nowy Master jest oferowany w dwóch wersjach z napędem przednim i tylnym. Ponadto pojazd oferuje bogatą gamę możliwych konfiguracji: 70 rodzajów nadwozia (furgon, kombi, minibus, podwozie i platforma z pojedynczą oraz podwójną kabiną, wersje z przedłużoną kabiną, wywrotki, nadwozia wielkoprzestrzenne), cztery długości pojazdu (trzy rozstawy osi i dwie długości tylnego zwisu), trzy wysokości nadwozia, podwójną ofertę napędu przedniego i tylnego (z kołami pojedynczymi i podwójnymi), 4 DMC: 2,8 t, 3,3 t, 3,5 t (tylne koła pojedyncze i bliźniacze) oraz 4,5 t (tylne koła bliźniacze).