Auto Świat EV Testy Zużywa zadziwiająco mało benzyny – Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV

Zużywa zadziwiająco mało benzyny – Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński

Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV to jedna z najtańszych hybryd plug-in. Zasięg na prądzie wystarcza na większość codziennych tras i nawet bez ładowania baterii auto potrafi zużywać zadziwiająco mało benzyny. Dzięki liftingowi zyskało też na urodzie

Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV (2021 r., 3. generacja, po liftingu)
Zobacz galerię (29)
Auto Świat / Błażej Buliński
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV (2021 r., 3. generacja, po liftingu)
  • To jedna z najtańszych hybryd plug-in na rynku
  • Opłacalność zakupu PHEV-a – jak zwykle w przypadku hybryd plug-in – zależy od tego, czy masz gdzie na co dzień ładować akumulator i ile jeździsz po mieście.
  • W trybie elektrycznym Ceed potrafi włączać silnik spalinowy. Dzieje się tak, jeśli system uzna, że musi dogrzać akumulator przy niskich temperaturach
  • Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Cena 129 990 zł nie wydaje się może superokazją jak na kompaktowe kombi, ale jeśli ma to być hybryda z możliwością ładowania z gniazdka, to nic tańszego niż Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV nie znajdziesz. A standard wyposażenia jest niezły: kluczyk zbliżeniowy, CarPlay i Android Auto, kamera i czujniki cofania oraz elektryczna regulacja podparcia lędźwi są w cenie. Jednak porównywalnie wyposażone 160-konne 1.5 Turbo z automatem będzie o 25 500 zł tańsze. Auć!

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński