Auto Świat EV Testy Peugeot e-Rifter – dla kogo ta energia? Test elektrycznego minivana

Peugeot e-Rifter – dla kogo ta energia? Test elektrycznego minivana

Peugeot e-Rifter to elektryczna i jednocześnie jedyna odmiana silnikowa tego samochodu po wycofaniu spalinowych wersji. Czy w tej postaci pojazd sprawdzi się zarówno w mieście, jak i poza nim? Przekonajmy się również, jaki rodzaj użytkownika będzie najbardziej zadowolony z jazdy tym modelem.

Peugeot e-Rifter
Zobacz galerię (25)
Auto Świat / andrzej kondratczyk
Peugeot e-Rifter
  • Peugeot e-Rifter ma elektryczny silnik generujący 136 KM oraz 260 Nm, dzięki któremu setkę można uzyskać po 11,7 s
  • Według producenta zasięg, po naładowaniu akumulatorów do pełna to 280 km, ale test wykazał, że w niesprzyjających warunkach może on wynosić maksymalnie 180 km
  • Peugeot e-Rifter nie jest, niestety wyjątkiem wśród elektrycznych modeli i z ceną 179 000 zł (po doposażeniu) okazuje się drogim pojazdem
  • Więcej takich historii znajdziesz na stronie głównej Onetu

Praktyczne nadwozie sprawia, że Peugeot e-Rifter wydaje się idealny na urlopowe wyjazdy z rodziną. Pytanie tylko, czy 136-konny silnik zapewnia wystarczające osiągi. I najważniejsza kwestia – czy akumulatory o pojemności netto 46,2 kWh zgromadzą wystarczającą ilość prądu na odbywanie dalekich wojaży.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji