Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat EV

EV

Coraz więcej punktów ładowania aut elektrycznych. Tych wciąż jest mało na tle innych państw UE
EV

Coraz więcej punktów ładowania aut elektrycznych. Tych wciąż jest mało na tle innych państw UE

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Nie ma dopłat do aut na prąd, sprzedaż całkiem siadła. Rynek płacze
Wiadomości

Nie ma dopłat do aut na prąd, sprzedaż całkiem siadła. Rynek płacze

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
MG z problemami w Europie i wyprzedza ich kolejna marka. Wszystko przez przepisy
Wiadomości

MG z problemami w Europie i wyprzedza ich kolejna marka. Wszystko przez przepisy

Jedna z marek, którą ostatnio polubili Polacy, została wyprzedzona przez BYD. Chodzi o MG, które zaczyna mieć problemy po wprowadzeniu dodatkowych ceł przez Unię Europejską na auta elektryczne. Tak czy inaczej, chińskie marki są coraz groźniejsze.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Jest jak prywatny wahadłowiec kosmiczny. Daje coś, czego żadne inne auto nie da
Testy

Jest jak prywatny wahadłowiec kosmiczny. Daje coś, czego żadne inne auto nie da

Ci, którzy chcieliby mieć swój prywatny wahadłowiec, na razie mogą obejść się smakiem. Nie trzeba się jednak smucić, bo jeśli chcesz się poczuć jak w wahadłowcu, to Porsche ma dla ciebie propozycję – elektryczny Taycan. I choć trudno w to uwierzyć, to po faceliftingu jest jeszcze lepszy. To samochód, który pokazuje, że elektryki można pokochać. Wystarczy mieć gruby portfel.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Kupił używanego elektryka z gwarancją. Auto od siedmiu miesięcy stoi w serwisie
Wiadomości

Kupił używanego elektryka z gwarancją. Auto od siedmiu miesięcy stoi w serwisie

Od siedmiu miesięcy mechanicy serwisu Volkswagena w Orlando nie wiedzą, jak naprawić stojące u nich ID.4. Auto w styczniu tego roku zostało kupione przez Josha Cowana na rynku wtórnym. Co ważne, elektryczny Volkswagen posiadał jeszcze gwarancję. Zdiagnozowano potencjalny problem, ale mechanicy wciąż się z nim nie uporali. Właściciel auta dostał od amerykańskiego oddziału Volkswagena propozycję rekompensaty. Raczej śmieszną niż poważną.

Wymiana baterii w Tesli nie kosztuje 200 tys., ale i tak nie jest tanio
Wiadomości

Wymiana baterii w Tesli nie kosztuje 200 tys., ale i tak nie jest tanio

Wymiana akumulatora w 10-letniej Tesli za 206 tys. zł? Taką wycenę otrzymał użytkownik Modelu S, którego bateria już nie wystarczała do normalnej jazdy. To jednak nie do końca prawda, choć ceny i tak robią wrażenie i raczej nie zachęcają do elektryków.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Skoda zmodernizuje dwa SUV-y. Wzorem nowy Elroq
Wiadomości

Skoda zmodernizuje dwa SUV-y. Wzorem nowy Elroq

Skoda unowocześni wygląd (i nie tylko) dwóch SUV-ów z napędem elektrycznym: Enyaq i Enyaq Coupe. Czeska marka opublikowała już pierwsze szkice nadwozia zmodernizowanych samochodów. Upodobnią się do najnowszego modelu Elroq, który zapoczątkował nowy język projektowania o nazwie Modern Solid.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Materiał promocyjny
Takiego elektryka jeszcze nie było. Jak przenośny dom
EV

Takiego elektryka jeszcze nie było. Jak przenośny dom

Dwie baterie, zasięg do 370 km, możliwość podłączenia czajnika czy żelazka oraz składane wszystkie siedzenia tak, by w samochodzie zmieścił się napompowany materac — oto najnowszy i jednocześnie najmniejszy samochód elektryczny Hyundai Inster. "Jest to nasz najmniejszy i najtańszy elektryk, w którym udało się zmieścić funkcje dorosłego, dojrzałego samochodu" — mówi Stanisław Dojs, PR Manager, Hyundai Motor Poland. Jedną z ciekawszych i niezwykle przydatnych funkcji jest brak tunelu środkowego między przednimi fotelami, co daje kierowcy możliwość swobodnego wyjścia przez drzwi pasażera np. w przypadku przyblokowania samochodu przez inny pojazd. "Hyundai Inster został tak sprytnie zaprojektowany, że we wnętrzu jest on klasę wyżej. Jest to możliwe dzięki dużemu rozstawowi osi — 258 cm" — mówi Artur Milczarczyk, Szef Produktu Hyundai Motor Poland. To nie jedyne ciekawostki, które mieści w sobie Hyundai Inster, zobaczcie sami!

Niemcy szykują polskiego Mercedesa. Już za chwilę będą go pokazywać
Wiadomości

Niemcy szykują polskiego Mercedesa. Już za chwilę będą go pokazywać

Mercedes zapowiada zupełnie serię samochodów opartych na nowej platformie. Wiosną 2025 r. ma odbyć się premiera nowego pojazdu, który będzie produkowany m.in. w Polsce.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Elektryfikacja? Lamborghini postoi. Włosi opóźniają premierę pierwszego elektryka
Wiadomości

Elektryfikacja? Lamborghini postoi. Włosi opóźniają premierę pierwszego elektryka

Lamborghini zapowiada, że przedstawi światu samochód elektryczny, ale zupełnie się z tym nie spieszy. Co więcej, teraz opóźnia premierę supersamochodu napędzanego prądem. Włosi czekają i uczą się na błędach innych marek koncernu.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Nissan stworzył nową Godzillę. Jest elektryczna
Wiadomości

Nissan stworzył nową Godzillę. Jest elektryczna

Nissan pracuje nad elektryczną konwersją GT-R R32 od marca 2023 r. "Kontrowersyjny" projekt jest w końcu gotowy do premiery. Zbudowany przez zespół inżynierów-wolontariuszy samochód sportowy zmierza na Tokyo Auto Salon 2025. Tam zapewne oficjalnie zadebiutuje.

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
Pan Jakub wjechał Teslą do strefy czystego transportu w Niemczech, dostał mandat jak za dymiącego diesla
Porady

Pan Jakub wjechał Teslą do strefy czystego transportu w Niemczech, dostał mandat jak za dymiącego diesla

Nawet bezemisyjne auto elektryczne nie wystarczy, żeby uniknąć kary za wjazd do niemieckiej strefy czystego transportu. Drobny błąd może kosztować niemal 500 zł. Co ciekawe, np. właściciele kilkudziesięcioletnich, dymiących Trabantów, Wartburgów czy innych oldtimerów mogą w pewnych sytuacjach liczyć na łagodniejsze traktowanie, niż użytkownicy aut elektrycznych.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Renault rozbiło bank. Francuska marka wraca do lat 80. i prezentuje R5 Turbo 3E
Wiadomości

Renault rozbiło bank. Francuska marka wraca do lat 80. i prezentuje R5 Turbo 3E

Jeśli myślałeś, że nawiązujące do poprzednika nowe Renault 5 E-Tech i jego ostrzejsza wersja Alpine A290 są już wszystkimi nowościami w segmencie małych elektryków, to zobacz ten model. Ja również nie spodziewałem się, że ostatecznie powstanie 500-konne R5 Turbo 3E przyspieszające w 3 sekundy do 100 km/h.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
DS N°8 już bez tajemnic. Tak wygląda flagowa limuzyna Francuzów
Wiadomości

DS N°8 już bez tajemnic. Tak wygląda flagowa limuzyna Francuzów

Francuzi długo budowali napięcie przed premierą tego modelu. W końcu jest. DS pokazał swojego najnowszego flagowca, którym nie jest SUV. To czterodrzwiowe coupe z napędem elektrycznym. Odważnie, jeśli ma to być auto, które w założeniu ma znacząco zwiększyć sprzedaż aut francuskiej marki.

Hyundai Inster już w ofercie. Znamy promocyjne ceny nowego crossovera
Wiadomości

Hyundai Inster już w ofercie. Znamy promocyjne ceny nowego crossovera

Nowy Hyundai Inster zadebiutował w Polsce i poznaliśmy jego ceny. Z udzielanym obecnie upustem kosztuje od niespełna 104 tys. zł, ma bogate wyposażenie i sprytne rozwiązania w środku. Do wyboru są dwie wersje napędowe.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Ile kosztuje ładowanie auta elektrycznego? Gigantyczne różnice u operatorów
Wiadomości

Ile kosztuje ładowanie auta elektrycznego? Gigantyczne różnice u operatorów

EV Klub Polska oraz Kampania elektromobilni.pl uruchamiają nowy projekt, który ma ułatwić życie kierowcom aut elektrycznych, a niezdecydowanym może pomóc w oszacowaniu kosztów przesiadki na "elektryka". To comiesięczny ranking cen ładowania samochodów elektrycznych, w którym zestawianie będą stawki u najpopularniejszych operatorów. Tylko czy rzeczywiście dowiemy się z niego, ile trzeba będzie zapłacić za prąd?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Jakie jest ryzyko pożaru elektryka? Eksperci wyjaśniają
Wiadomości

Jakie jest ryzyko pożaru elektryka? Eksperci wyjaśniają

Pożar elektryka to zawsze nośny temat w mediach, szczególnie jeśli samochód pali się długo i trudno go ostatecznie ugasić. Czy jednak elektryki faktycznie są bardziej niebezpieczne w użytkowaniu od aut z silnikami spalinowymi?

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Xiaomi pokazało nowego SUV-a. YU7 ma bardzo duże ambicje i celuje w najlepszych
Wiadomości

Xiaomi pokazało nowego SUV-a. YU7 ma bardzo duże ambicje i celuje w najlepszych

Xiaomi pokazało właśnie nowy model. Wygląda jak Ferrari Purosangue, ale będzie miało zupełnie inny napęd. Czy Tesla ma powody do obaw? Parametry na papierze robią wrażenie. Czy i kierowcy będą mogli niedługo korzystać ze słynnego hasła "Xiaomi lepsze"? Zobaczymy już za rok.

Autor Filip Trusz
Filip Trusz
Skoda Elroq może rozpowszechnić auta elektryczne. Dobrze jeździ i ma sensowną cenę
Testy

Skoda Elroq może rozpowszechnić auta elektryczne. Dobrze jeździ i ma sensowną cenę

Na początku października zobaczyliśmy Skodę Elroq na żywo już bez żadnego kamuflażu. W drugiej połowie listopada poznaliśmy ceny tego nowego elektrycznego kompaktowego SUV-a. Teraz przyszedł czas, aby przekonać się, jak czeska nowość jeździ. I już wiem na pewno, że teraz o samochodzie elektrycznym mogą realnie myśleć nie tylko bogaci fani nowinek i elektromobilności. Co więcej, Elroq ma duże szanse na to, aby stać się poważnym rywalem dla chińskiej konkurencji.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Policzyłem wszystkie znaczki Maybacha na EQS SUV-ie. Po 1000. złapałem się za głowę
Testy

Policzyłem wszystkie znaczki Maybacha na EQS SUV-ie. Po 1000. złapałem się za głowę

Skromności nie ma za grosz – Mercedes-Maybach EQS SUV nie zna terminu "cichy luksus". Jest tak ostentacyjny, jak przeładowana logotypami torebka Louis Vuitton. Z początku onieśmielał mnie przepychem, ale teraz z rozrzewnieniem wspominam funkcje, których nie spotkałem w żadnym innym samochodzie.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Komisja Europejska  przeznaczyła 4,6 mld euro na rozwój europejskich technologii zeroemisyjnych
Wiadomości

Komisja Europejska przeznaczyła 4,6 mld euro na rozwój europejskich technologii zeroemisyjnych

W pierwszym tygodniu swojej nowej kadencji Komisja Europejska wystartowała z nowym programem. Ma on wspierać rozwój technologii neutralnych emisyjnie opracowywanych w Europie. Do wzięcia jest aż 4,6 mld euro.

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
Dawno żadne auto mnie tak nie zaskoczyło. To wnętrze i styl robią wrażenie
Testy

Dawno żadne auto mnie tak nie zaskoczyło. To wnętrze i styl robią wrażenie

Nowy Explorer jest stworzony na bazie Volkswagena, ale z zewnątrz trudno będzie rozpoznać niemiecki rodowód. Ba, to auto lepiej jeździ i ma rozwiązanie, które na wielu może zrobić wrażenie. Nie spodziewajcie się jednak rewolucji, bo dobrze już znany napęd nie jest pozbawiony wad. Sprawdziłem, jak na co dzień sprawuje się elektryczny crossover Forda.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.