Minus 25 proc. na zamówione opony lub felgi, rabat do 50 proc. w sklepie internetowym Motoricus, a nawet… alkomat 40 proc. taniej. Uruchomiony właśnie serwis z kodami i kuponami rabatowymi na Newsweek.pl zawiera oferty 300 popularnych sklepów internetowych, w tym specjalistycznych sklepów motoryzacyjnych.

Jak to działa?

Korzystanie z kuponów jest bezpłatne i nie wiąże się dla użytkownika z koniecznością rejestracji. Po wybraniu kuponu rabatowego z oferty, kliknięcie przenosi użytkownika bezpośrednio na stronę sklepu internetowego, gdzie może skorzystać z promocyjnej ceny na towary i usługi.

Skąd się wzięły kody i kupony rabatowe w internecie?

Polscy internauci od lat są w europejskiej czołówce, jeśli chodzi o tak zwane smart-zakupy. Olbrzymi sukces Allegro czy porównywarek cen potwierdza, że nie tylko nie boimy się robić zakupów w sieci, ale również poszukujemy dobrych ofert i porównujemy ceny.

Powstaje też coraz więcej e-sklepów, które próbują przyciągać nowych klientów atrakcyjnymi rabatami. Kupony, dotąd znane z weekendowych wydań gazet, teraz są w formie cyfrowej. Stąd pojawiły się platformy, które w jednym miejscu zbierają najlepsze oferty.

Na platformie do kuponów rabatowych Newsweeka znajdują się tak znane marki jak Asos, Deichmann, Dr Irena Eris, Komputronik, iSpot czy Empik. Kupony zebrano w różnych kategoriach tematycznych - takich jak moda, elektronika, podróże, książki, muzyka oraz zdrowie i uroda.