W najnowszym numerze znajdziecie m.in.:

– klasyki, które wszyscy lubią – siedem samochodów, które na trwałe zapisały się w świadomości miłośników klasycznej motoryzacji i wciąż zdobywają nowych fanów: VW Karmann Ghia Typ 14, Opel Kadett B Rallye, Mercedes SL (R107), BMW 2002, Ford Mustang GT 390, Porsche 911 2.7 RS oraz Citroën 2 CV;

– klasyk, który tworzyły historię – Polonez na początku lat 80. był marzeniem Polaków. Okazuje się, że także tych noszących milicyjne mundury. Prezentujemy radiowóz z 1986 roku;

– porównanie sportowych coupé z lat 70. Przedstawiamy cztery samochody, które przez lata były marzeniem ambitnych kierowców: Abartha Scorpione, Hondę S800, Opla GT oraz Saaba Sonett III;

– porównanie luksusowych limuzyny. Pięć aut dla tych, którym nigdy nie brakuje kasy: De Tomaso Deauville, Iso Rivolta Fidia, Mercedes 450 SEL 6.9, Monica 560 oraz Rolls-Royce Silver Shadow I;

– dwa oblicza Mercedesa W124: E 250 Diesel oraz E 60 AMG;

– obszerny przegląd aut Renault wyposażonych w benzynowe silniki z doładowaniem;

– tuning klasycznych aut, czyli brytyjski humor: przedstawiamy Mini Remastered oraz MG LE50;

– Nie sprzedam, będę robił – historia dwóch braci, którzy w swojej kolekcji zebrali tyle Opli, że sami nie wiedzą ile ich mają.

– Panhard Dynamic: auto z lat 30. XX wieku. Prestiżowa limuzyna z bezzaworowym silnikiem.

W dziale Porady przybliżamy, z czym wiąże się sól na drogach – czy groźnie jest tylko wtedy, gdy spadnie śnieg? Ponadto prezentujemy system OBD, który nadaje się do montażu w każdym klasycznym aucie, a na ekranie smartfona można wówczas obserwować dane dotyczące pracy silnika w czasie rzeczywistym. Przybliżamy też zagadnienie malowania od wewnątrz bloków silnika. Analizę rynkową w tym numerze poświęciliśmy popularnym autom japońskim.

Nasz magazyn jest dostępny na stacjach paliwowych i w salonach prasowych.

Auto Świat Classic 1/2020 już w sprzedaży Foto: Auto Świat Classic
Auto Świat Classic 1/2020 już w sprzedaży