• Nowy numer Auto Świata Classica znajdziecie jak zwykle na stacjach paliw oraz w salonach prasowych. Polecamy również skorzystanie z oferty prenumeraty w serwisie literia.pl

W numerze 5/2020 znajdziecie m.in.:

  • Audi quattro kontra reszta świata. Wyposażone w napęd na obie osie quattro na śniegu jest nie do pobicia. Ale czy na suchym asfalcie technika Audi również daje mu przewagę nad konkurencją? Porównujemy Audi quattro z BMW 635i, Maserati 228, Porsche 911 Carrera 3.2 oraz Lotusem Turbo Esprit H C;
  • Klasyk, który tworzył historię: Tarpan miał zmotoryzować polską wieś, ale nigdy nie stał się specjalnie popularny ani lubiany. Czy auto jest rzeczywiście tak złe jak obiegowa opinia o nim? 
  • Youngtimer z potencjałem: Volkswagen Lupo 3L zostało zbudowane, by koncern mógł przekonać świat, że przyszłością motoryzacji będą silniki diesla. Choć nie do końca się udało, Lupo może być wkrótce cenionym klasykiem;
  • Biznesowe coupé z lat 40.: duże silniki o potężnym momencie obrotowym i superproste zawieszenia: witamy w Ameryce lat 40. ubiegłego wieku! Porównujemy Buicka Super Eight Sport Coupé Series 50, Chryslera Windsor Coupé 3-Window i Forda Super Deluxe V8 Coupé;
  • porównanie małych aut z lat 70. Zestawiliśmy ze sobą pierwsze generacje Forda Fiesty, Volkswagena Polo, Renault 5, Hondy Civic i Abartha A112. Które z aut jest najlepsze? 
  • prezentujemy duńskie pikapy na bazie Mercedesów;
  • świętujemy 50-lecie Range Rovera
  • zestawiamy ze sobą trzy Volkswageny: K 70 z modelem 412 oraz Passatem B1;
  • Jerrari: kaprys bogacza czyli połączenie Jeepa z Ferrari;
  • przedstawiamy klasyki z Wyspy Świętej Heleny.
  • w dziale porad pokazujemy technologię naprawy zużytych reflektorów, zajmujemy się też naprawą tapicerki w klasycznym aucie. 

Zapraszamy do lektury!

Auto Świat Classic 5/2020 Foto: Auto Świat Classic
Auto Świat Classic 5/2020