Oczywiście, jak na klasyczne auta przystało nie były to próby sportowe, choć dwa z prezentowanych samochodów z pewnością dałyby sobie świetnie radę na torze. Mowa o Volvo 244 Turbo i 850 R. Produkcję pierwszego z nich rozpoczęto w 1974 roku i kontynuowano 19 lat, powstało 2,8 mln egzemplarzy. W tamtych czasach roczna produkcja Volvo osiągała poziom ok. 300 tys. pojazdów. Seria 240 była popularna nie tylko w Europie, ale i w Stanach Zjednoczonych. Najpopularniejszymi odmianami były kombi i czterodrzwiowy sedan, ale produkowano także dwudrziową wersję 242 GT. Sprowadzone z Goeteborga 244 Turbo to prawdziwy „wilk w owczej skórze”. Niemal 40 lat temu turbodoładowany silnik o mocy 155 KM sprawiał, że niewiele aut tej klasy mogło równie szybko ruszyć spod świateł.
Volvo 850 wprowadzono na rynek w 1991 roku. Auto ma napęd na przód, poprzeczny, 5-cylindrowy silnik oraz boczne poduszki powietrzne, które po raz pierwszy wprowadzono w 1994 roku. Wersja sportowego kombi T5-R słynęła z potężnej na owe czasy mocy, była też jedynym kombi jakie startowało w wyścigach – brytyjskiej serii BTCC. Rzędowy silnik o pojemności 2,3 litra osiągał moc od 225 do 250 KM. Była to jednostka o legendarnej trwałości o ogromnym potencjale do zwiększających moc modyfikacji Sprowadzony ze Szwecji egzemplarz był w widowiskowym kolorze Banana Yellow.