Auto Świat Klasyki Nowy Auto Świat Classic 1/2015

Nowy Auto Świat Classic 1/2015

Klasyki, które nie zrujnują. Szukamy najbardziej sportowego BMW. Porównanie supersportowych ikon motoryzacji. To najważniejsze tematy z najnowszego wydania magazynu Auto Świat Classic.

Auto Świat Classic 1/2015
Auto Świat
Auto Świat Classic 1/2015

Wyjątkowa ładna jesień i łagodna zima sprawiły, że sezon klasyków skończył się w 2014 roku wyjątkowo późno, a niektórzy właściciele young- i oldtimerów już w styczniu zdecydowali się przewietrzyć swoje auta.

Zima to dobry okres na rozważenie zakupu auta dla przyjemności. Wiadomo – dłuższe wieczory sprzyjają wertowaniu ofert sprzedaży samochodów. Dla tych, których nie bawią Maluchy i Polonezy, przygotowaliśmy zestawienie pojazdów, które nie są jeszcze horrendalnie drogie, a na pewno cechują się większą oryginalnością od polskich aut.

Z myślą o fanach mocnych doznań prezentujemy drugą część testu porównawczego sportowych modeli BMW.

A jeśli nie chcecie kupować nowego ani zmieniać posiadanego klasyka, to polecam materiał o francuskich markach, które nie miały szczęścia i dziś można je zobaczyć jedynie w muzeach.

W najnowszym numerze 1/2015 magazynu Auto Świat Classic przeczytamy m.in.

Str. 6 – Klasyki, które cię nie zrujnują

Str. 42 – Porównanie Polskiego Fiata 125p z włoskim Fiatem 125 Special

Str. 64 – Zaporożec nie był szczególnie cenionym autem, ale dziś to klasyk

Str. 72 – Porównanie supersportowych ikon motoryzacji

Str. 82 – Przypominamy marki, które miały znaczący wpływ na francuską motoryzację

Str. 94 – Naprawa prędkościomierzy

Str. 96 – Wymieniamy głowicę

Str. 100 – Test spalania klasyków

Str. 110 – Kupujemy klasyka

Str. 113 – Cennik aut

Str. 118 – Sprowadzamy Saaba 95 ze Szwecji

Str. 130 – Niemiecki tuning lat osiemdziesiątych

Str. 142 – Historia wyścigowego Fiata 125p GTJ

Str. 146 – Terminy imprez w 2015 r.

Żródło: Auto Świat
Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków