Auto Świat Klasyki Nowy Auto Świat Classic 2/2016 już w sprzedaży

Nowy Auto Świat Classic 2/2016 już w sprzedaży

Przegląd klasyków z lat 80. XX wieku, opis pierwszego auto dla Kowalskiego czyli Syreny 100 oraz relacja z udziału Polaków w rajdzie Monte Carlo Historique – to tylko niektóre tematy, którymi zajmujemy się w najnowszym wydaniu Auto Świat Classic.

Auto Świat Classic 2/2016
Auto Świat / auto świat classic
Auto Świat Classic 2/2016

Bardzo często w mejlach do redakcji przychodzą prośby o amerykańską motoryzację. W tym numerze opisaliśmy sześć aut zza wielkiej wody – każde z nich jest wyrazem amerykańskiej myśli technicznej i każde pokazuje, jak do tematu czterech kółek podchodzą ludzie, którzy z samochodami są związani jak niewiele innych nacji na świecie.

Ponieważ auta „made in USA” to nie tylko Mustang czy Camaro, w naszym dziale „Klasyki z Ameryki” znalazły się też chrysler Town & Country i policyjny Chevrolet Caprice.

Na drugim biegunie umieściliśmy Ładę Nivę – ten pojazd jest najbardziej rozpoznawalnym na Zachodzie samochodem wyprodukowanym w byłym Związku Radzieckim. Ponadto nadal jest wytwarzany (nie tylko w Rosji). Czy wiedzieliście, że Nivy były sprzedawane nawet w Japonii i nadal istnieje tam ich fanclub?

Dla wszystkich tych, którzy youngtimerami lubią jeździć na co dzień, przygotowaliśmy zestawienie „Najlepsze klasyki lat 80.”, w którym znalazły się m.in. nieśmiertelny Mercedes C124, przepiękne „cygaro” (Audi 200 Avant z napędem quattro), a także Peugeot 205 w bardzo rzadkiej wersji Rally.

W dziale Porady zajeliśmy się regeneracją najważniejszego elementu hydropneumatycznego zawieszenia Citroenów – kulą, która spełnia zadania amortyzatora i sprężyny. Poniżej krótki film z wizyty w warsztacie Tadeusza Vorbrodta, a z numeru dowiecie się też szczegółów takiej operacji oraz jej kosztów.

Żródło: Auto Świat / auto świat classic

To tylko niektóre tematy z najnowszego wydania magazynu „Auto Świat Classic (2/2016).

Zapraszamy do lektury!

materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków