Najwyższe miejsce spośród naszych załóg zajęli Wojciech i Jerzy Walentowiczowie (Alfa Romeo 2000 GTV Bertone z 1972 roku). Zostali oni sklasyfikowani na 97 miejscu.
Tomasz Jaskłowski i Tomasz Dąbrowski (Fiat 125p z 1972 roku) zajęli 158, Andrzej Lubiak i Jacek Zaleski (Fiat 126p z 1978 roku) - 206, Andrzej Postawka i Julian Obrocki (Fiat 125p z 1976 roku) - 216, a Piotr Zalewski i Tomasz Osterloff (Polonez z 1978 roku) - 237 miejsce.
Zwycięzcami 11. Rallye Monte Carlo Historique zostali Ernst Jüntgen i Marcus Müller. Niemcy jechali Mercedesem - Benz 300 SE 1261 x 1961 roku. Posostałe miejsca na podium zajęli też reprezentanci Niemiec: Gert Pfundt i Günter Meierer (Mercedes-Benz 220 SEB) oraz Rolf Kienen i Oliver Kienen (BMW 1800). Na liście wyników widnieje 251 załóg.
Tegoroczne warunki na trasie rajdu nie były tak ekstremalne, jak to bywało w poprzednich latach, ale kawalkada historycznych samochodów pokonała wielkie "klasyki" imprezy. Oczywiście największe emocje wzbudza zawsze kończący zawody, nocny przejazd odcinka La Bollčne, przez Col de Turini (27,25 kilometra). Najdłuższy OS Puget Théniers liczył 38,0 kilometrów.
Przypomnijmy: ajlepszy wynik - uzyskali na odcinku specjalnym Circuit de Glace de Serre - Chevalier (2,69 kilometra) Andrzej Lubiak i Jacek Zaleski, którzy jadąc po lodzie zajęli dziewiąte (!) miejsce. Andrzej Postawka i Julian Obrocki (sklasyfikowani zostali na tej próbie na czternastej pozycji, a Wojciech Walentowicz i Jerzy Walentowicz na piętnastej.
Wyniki Rajdu Monte Carlo Historique 2008:
1. Ernst Jüntgen i Marcus Müller (Niemcy - Mercedes-Benz 300 SE 1261);2. Gert Pfundt i Günter Meierer (Niemcy Mercedes-Benz 220 SEB) - plus 1971;3. Rolf Kienen i Oliver Kienen (Niemcy - BMW 1800) - plus 3007;4. Jose Lareppe i Christophe Hayez (Belgia - Toyota Celica 2000 GT) - plus 3303;5. Raymond Durand i Christian Fine (Francja - Opel Kadett GTE) - plus 3762;6. Roland Holke i JorgeBeorlegui (Hiszpania - Seat 127) - plus 4137;7. "Tchine" i Olivier Sussot (Monaco / Francja - Lancia Fulvia 1600 HF) - plus 4371;8. Ivar Moe i Bjorn Lie (Norwegia - Saab 99 EMS) - plus 4454;9. Svein Lund i Tore Fredriksen (Norwegia - Datsun 240Z) - plus 4617;10. Blas Hermoso i Julian Mendieta (Hiszpania Alfa Romeo 2000 GTV) - plus 4621;97. Wojciech Walentowicz i Jerzy Walentowicz (Alfa Romeo 2000 GTV) - plus 15051;158 Tomasz Jaskłowski i Tomasz Dąbrowski (Polski Fiat 125p) - plus 25137;206. Andrzej Lubiak i Jacek Zaleski (Fiat 126p_ - plus 40768;216. Andrzej Postawka i Julian Obrocki (Polski Fiat 125p) - plus 44655;237. Piotr Zaleski i Tomasz Osterloff (Polonez 2000 - plus 66751.