Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
27 sierpnia na terenie Warszawskiej Gazowni zlokalizowanej przy ulicy Kasprzaka odbyła się impreza dla fanów samochodów zabytkowych. Szkoda, że organizator ograniczył liczbę uczestników rajdu turystycznego do 50 aut.Samochody zostały podzielone na trzy klasy, a do rajdu zostały dopuszczone egzemplarze wyprodukowane przed 1985. Dzięki temu ograniczeniu mogliśmy podziwiać, prawdziwe klasyki. Uczestnicy wzięli udział w próbach sprawnościowo-zręcznościowych. Dzięki trasie wytoczonej ulicami Warszawy mieszkańcy miasta mogli podziwiać piękne oldtimery. Do jednych z najciekawszych samochodów należy zaliczyć Warszawę M20 z 1958 roku, straż pożarną Magirus Deutz, Citroena 2CV, Chevroleta Corvette oraz Essexa Super Six z roku 1927.Na szczęście pogoda dopisała. Całość imprezy przebiegała w przyjaznej atmosferze. Na zakończenie rajdu przyjechało gościnnie kilka samochodów spoza listy. Liczymy, że za rok organizator dopuści do rajdu większą liczbę kalsyków.
Galeria zdjęć
1/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
1/65
Żródło: Auto Świat
Wartburg w wersji kombi.
2/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
2/65
Żródło: Auto Świat
Volvo Amazon, Mercedes 200 Kurz Roadster, Ford Capri GT.
3/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
3/65
Żródło: Auto Świat
Stały bywalec Pucharu Youngtimer Party.
4/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
4/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
5/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
5/65
Żródło: Auto Świat
Essex Super Six z roku 1927.
6/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
6/65
Żródło: Auto Świat
Volvo Amazon.
7/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
7/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
8/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
8/65
Żródło: Auto Świat
Ford Granada Kombi.
9/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
9/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
10/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
10/65
Żródło: Auto Świat
BMW 635 CSi.
11/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
11/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
12/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
12/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
13/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
13/65
Żródło: Auto Świat
Fiat 125 p.
14/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
14/65
Żródło: Auto Świat
Cadillac.
15/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
15/65
Żródło: Auto Świat
Cadillac, Buick Riviera.
16/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
16/65
Żródło: Auto Świat
Buick Riviera.
17/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
17/65
Żródło: Auto Świat
Maskotka.
18/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
18/65
Żródło: Auto Świat
Buick Riviera.
19/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
19/65
Żródło: Auto Świat
Customowy wydech w Nysie.
20/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
20/65
Żródło: Auto Świat
Citroen 2CV.
21/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
21/65
Żródło: Auto Świat
Citroen 2CV.
22/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
22/65
Żródło: Auto Świat
Gdy CV zacznie przeciekać przyda się Butapren.
23/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
23/65
Żródło: Auto Świat
Buli, czyli VW T1.
24/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
24/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
25/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
25/65
Żródło: Auto Świat
Fiat 125p.
26/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
26/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
27/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
27/65
Żródło: Auto Świat
Jaguar E-Type.
28/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
28/65
Żródło: Auto Świat
Jaguar E-Type.
29/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
29/65
Żródło: Auto Świat
Stylowa walizka ozdabiała VW Kramanna Ghia.
30/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
30/65
Żródło: Auto Świat
Jednym z etapów rajdu turystycznego było udzielenie odpowiedzi na zadane pytania.
31/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
31/65
Żródło: Auto Świat
Straż pożarna Magirus Deutz, a w tle Warszawa.
32/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
32/65
Żródło: Auto Świat
Fiat 126 p.
33/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
33/65
Żródło: Auto Świat
Warszawa M20 z 1958 roku.
34/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
34/65
Żródło: Auto Świat
Tabliczka na desce rozdzielczej Warszawy.
35/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
35/65
Żródło: Auto Świat
Otwierany wlot powietrza – Warszawa.
36/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
36/65
Żródło: Auto Świat
Wartburg.
37/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
37/65
Żródło: Auto Świat
Chevrolet Corvette w wersji kabrio z lat 50tych.
38/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
38/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
39/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
39/65
Żródło: Auto Świat
Zastava.
40/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
40/65
Żródło: Auto Świat
Gitara Fender na fotelu Cadillaca.
41/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
41/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
42/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
42/65
Żródło: Auto Świat
BMW z popularnymi w okresie PRLu żółtymi halogenami.
43/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
43/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
44/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
44/65
Żródło: Auto Świat
Silnik Bokser w klasycznym motocyklu BMW.
45/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
45/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
46/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
46/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
47/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
47/65
Żródło: Auto Świat
Citroen 2CV.
48/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
48/65
Żródło: Auto Świat
Citroen 2CV.
49/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
49/65
Żródło: Auto Świat
Citroen 2CV.
50/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
50/65
Żródło: Auto Świat
Kontrolki potwierdzające działanie świateł.
51/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
51/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
52/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
52/65
Żródło: Auto Świat
BMW R 80 RT.
53/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
53/65
Żródło: Auto Świat
Oryginalny radioodtwarzacz BMW.
54/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
54/65
Żródło: Auto Świat
Dodatkowe przyciski umieszczone w kierownicy.
55/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
55/65
Żródło: Auto Świat
Weteran zlotów.
56/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
56/65
Żródło: Auto Świat
Zastava 1100p Mediterian.
57/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
57/65
Żródło: Auto Świat
Silnik Warszawy.
58/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
58/65
Żródło: Auto Świat
Skoda.
59/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
59/65
Żródło: Auto Świat
Syrena.
60/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
60/65
Żródło: Auto Świat
VW Kramanna Ghia.
61/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
61/65
Żródło: Auto Świat
Chevrolet Corvette.
62/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
62/65
Żródło: Auto Świat
Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
63/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
63/65
Żródło: Auto Świat
BMW.
64/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
64/65
Żródło: Auto Świat
Nysa.
65/65 Stare jak Nowe: czyli druga młodość klasycznych aut
65/65
Żródło: Auto Świat
Mercedes 200.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.