W kwietniu 2014 r. polscy dilerzy Mazdy sprzedali 663 auta, co oznacza 83 proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem minionego roku. Natomiast od stycznia br. zarejestrowanych zostało 1999 egz., a więc o 69 proc. więcej niż w tym samym okresie przed rokiem.

Sukces Mazdy należy przypisać przede wszystkim modelom nowej generacji. Dzięki przełamującej konwencje technologii SKYACTIV i

nagradzanej koncepcji stylizacji KODO – Dusza Ruchu popyt na modele Mazda6 (767 szt. zarejestrowanych w 2014 r.) i Mazda CX-5 (454 szt.) nie słabnie. Zupełnie nowa Mazda3, wprowadzona na rynek w drugiej połowie roku, również spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem – od momentu wprowadzenia do sprzedaży zamówionych zostało już ponad dwa tysiące Mazd3.

Na tle Europy Polska wspina się w rankingu przedstawicielstw Mazdy, zajmując w kwietniu 5. pozycję, po Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Austrii.

- Pierwsze miesiące 2014 r. utrzymały ubiegłoroczną tendencję wzrostową. Rok 2013 zakończyliśmy wynikiem lepszym o 76%, a cztery miesiące bieżącego roku przyniosły kolejne sukcesy i wzrost o 69%. Cieszy nas tak duże zainteresowanie klientów, również z marek premium, którzy coraz liczniej odwiedzają nasze salony. Analizując napływ zamówień z optymizmem patrzymy na kolejne miesiące i widzimy duże szanse na kolejny rekord – podsumowuje Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.