Wybraliśmy modele, które na tym rynku cieszą się powodzeniem wśród miłośników klasyków.
Galeria zdjęć
Na rynku niemieckim wciąż można znaleźć wiele ciekawych samochodów używanych, których cena nie przekracza 10 tys. euro. Wybraliśmy modele, które na tym rynku cieszą się powodzeniem wśród miłośników klasyków.
Średniej klasy sedan produkowany przez Alfę Romeo w latach 1992-1998. Model ten miał wyjątkowo bogate wyposażenie seryjne. Do kupienia za mniej niż 3 tys. euro.
Auto z ocynkowanym nadwoziem do kupienia za 2-3 tys. euro.
Trudno dzisiaj trafić na egzemplarz w dobrym stanie. Panuje przekonanie, że 1000 euro za 1 cylinder, to odpowiednia cena dla tego modelu.
Model produkowany w 7 wersjach nadwozia w latach 1959-1969. Miłośnicy aut amerykańskich są w stanie zapłacić za egzemplarz w dobrym stanie nawet 10 tys. euro.
Francuskie kombi z hydropneumatycznym zawieszeniem do kupienia za 6 tys. euro.
Klasa średnia lat siedemdziesiątych. Na rynku można spotkać głównie egzemplarze z dużym przebiegiem. Ich cena to 3-4 tys. euro.
Ta niezbyt komfortowa terenówka ma swoich fanów. Wiele egzemplarzy mimo widocznych śladów eksplatacji, przetrwało w dobrym stanie. Cena dochodzi do 5 tys. euro.
Model coupe produkowany w latach siedemdziesiątych wciąz jest poszukiwany przez kolekcjonerów i miłośników marki. Przy zakupie trzeba się liczy z wydatkiem przynajmniej 10 tys. euro.
Luksusowy Opel w niezłym stanie do nabycia za 3 tys. euro.
Mały Peugeot cieszył się dużym powodzeniem w śród miłośników francuskiej marki. Kabriolet w dobrym stanie kosztuje przynajmniej 7 tys. euro.
Niewiele egzemplarzy pozostało jeszcze w dobrym stanie. Za taki egzemplarz trzeba zapłacić 6-7 tys. euro.
Niezywkle popularny model francuksiej marki, którego w latach 1965-1980 sprzedano 1,85 mln egz. Stosunkowo mało skorodowane egzemparze do kupienia za mniej niż 6 tys. euro.
Od 1968 roku napędzany silnikiem benzynowym 3500 V8. Na rynku niemieckim można znależć egzemplarz ze śladem korozji za 7 tys. euro.
Egzemplarz z 1978 roku, napędzany czterocylindrowym silnikiem o pojemności skokowej 2.0 litra i mocy 145 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym 235 Nm.
Model ten ma już 30 lat. Design nadwozia zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Egzamplarze z dużym przebiegiem i widoczną korozją można kupić za mniej niż 2 tys. euro.
To auto można kupić już za 1 tys. euro, ale egzemplarze z silnikiem 2.0 Trubo o mocy 204 KM i napędem na cztery koła, to już wydatem 4 tys. euro.
Sportowe coupe zbudowane na płycie podłogowej Passata B3. Wciąż atrakcyjna jest wersja G60 o mocy 160 KM z mechaniczną turbosprężarką. Do kupienia za 5-9 tys. euro.
Auta z lat dziewięćdziesiątych są wciąż w dobrym stanie technicznym i z małym przebiegiem. Dobry egzemplarz mozna kupić za 4 tys. euro.