Logo
Opel, problemy przy niskich obrotach

Opel, problemy przy niskich obrotach

Robert Rybicki
Robert Rybicki

5 mm. O dużejzawartości węgla i po dużym przebiegu a ten ze względu na rocznik autazapewne ma miejsce może pękać w miejscu zamocowania do wału korbowegosilnika ,luz osiowy powoduje napieranie pod wpływem obrotów na w/w flywheelkonwertera i "strzelanie pękniętej blachy"Odrębny problem stanowi dławienie się silnika , jeśli silnik z osprzętemjest Ok. to przyczyną w skrzyni może być dopinanie sprzęgła ,,TCC lock up" wkonwerterze jest sterowane sygnałem elektrycznym poprzez zamknięci lubotwarcie elektrozaworu L.up może również tak się zachowywać na wskutekzużycia uszczelnień w konwerterzePozdrawiam Jerzy Łokaj

Udostępnij:
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: warsztat
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium