Jak przystało na Pagani, najnowszy model wygląda jak dzieło sztuki. Roadster bazuje na Coupe, ale poza brakiem dachu można znaleźć też inne różnice.
Przedni zderzak jest przemodelowany i przyozdobiony atrapą o sześciokątnym wzorze. Nowy jest również wzór felg, a zawieszenie dopasowano do innej charaktrystyki Roadstera. Pozostały charakterystyczne centralne rury wydechowe i okrągłe światła, które pozwalają z daleka rozpoznać to włoskie superauto. Za plecami kierowcy znajduje się silnik V12 AMG o pojemności 6,0 l i mocy 764 KM i momencie przekraczającym 1000 Nm.
W Pagani Roadster nie brakuje wyszukanych materiałów, z których szczególnie wyeksponowane jest włókno węglowe i aluminium. Producent proponuje dwa dachy. Jeden karbonowy, a drugi tekstylny. Obydwa można po zdjęciu łatwo schować w samochodzie. O tym jak będą otwierały się drzwi przekonamy się pewnie podczas zbliżających się targów w Genewie, gdzie Pagani Roadster zadebiutuje. Wiadomo natomiast, że kierowca może wybierać pomiędzy pięcioma trybami pracy ESP (Wet, Comfort, Sport, Race i ESC Off).
Masa to tylko 1280 kg, co oznacza, że Roadster jest o 80 kg lżejszy od coupe. Zwykle jest odwrotnie, ale w tym wypadku udało się odchudzić auto dzięki wykorzystaniu tajemniczo brzmiącego „Carbo-Triax HP52”, czyli konstrukcji karoserii, która łączy włókno węglowe z tytanem. Co ciekawe, auto mimo braku dachu jest sztywniejsze od Coupe.
Powstanie 100 egzemplarzy modelu Pagani Huayra Roadster, a każdy kosztuje ponad 2,2 mln euro. Podobnie jak w przypadku innych tego typu samochodów wszystkie są już zarezerwowane przez nowych właścicieli.
Po długiej fali teaserów, które niewiele ujawniały wreszcie możemy zobaczyć jak wygląda Pagani Huayra Roadster.
Jak przystało na Pagani, najnowszy model wygląda jak dzieło sztuki. Roadster bazuje na Coupe, ale poza brakiem dachu można znaleźć też inne różnice.
Przedni zderzak jest przemodelowany i przyozdobiony atrapą o sześciokątnym wzorze. Nowy jest również wzór felg, a zawieszenie dopasowano do innej charaktrystyki Roadstera.
Pozostały charakterystyczne centralne rury wydechowe i okrągłe światła, które pozwalają z daleka rozpoznać to włoskie superauto. Za plecami kierowcy znajduje się silnik V12 AMG o pojemności 6,0 l i mocy 764 KM i momencie przekraczającym 1000 Nm.
W Pagani Roadster nie brakuje wyszukanych materiałów, z których szczególnie wyeksponowane jest włókno węglowe i aluminium. Producent proponuje dwa dachy. Jeden karbonowy, a drugi tekstylny. Obydwa można po zdjęciu łatwo schować w samochodzie. O tym jak będą otwierały się drzwi przekonamy się pewnie podczas zbliżających się targów w Genewie, gdzie Pagani Roadster zadebiutuje. Wiadomo natomiast, że kierowca może wybierać pomiędzy pięcioma trybami pracy ESP (Wet, Comfort, Sport, Race i ESC Off).
Masa to tylko 1280 kg, co oznacza, że Roadster jest o 80 kg lżejszy od coupe. Zwykle jest odwrotnie, ale w tym wypadku udało się odchudzić auto dzięki wykorzystaniu tajemniczo brzmiącego „Carbo-Triax HP52”, czyli konstrukcji karoserii, która łączy włókno węglowe z tytanem. Co ciekawe, auto mimo braku dachu jest sztywniejsze od Coupe.