Aż pięć lat trwał remont, corocznie odwiedzanego przez ponad 2,5 miliona osób, flagowego salonu Peugeot Avenue. Mieści się on pod prestiżowym adresem, 136 avenue des Champs-Elysées, ukazuje nowe zaskakujące oblicze.

Zwiedzających wita nowa otwierająca się na ulicę elewacja z przyciemnianą witryną w kolorach czarnym i niebieskim, z których wyłania się stylizowana paszcza biegnącego lwa.

Wnętrze Peugeot Avenue to 300 metrów kwadratowych designu pełnego ostrych kątów, czystych linii, geometrycznych form i punktów świetlnych, upodabniających salon do luksusowego butiku. Nowy wystrój podkreśla muskularne kształty eksponowanych tu koncepcyjnych oraz flagowych modeli marki. Odważna koncepcja wnętrza została zaproponowana przez projektanta Marca Ange’a, założyciela Agencji Bloom Room: -

„chciałem, żeby wizerunek Peugeot wzbudzał fascynację mocą maszyn, prędkością, zwierzęcą siłą lwa... Inaczej mówiąc, chciałem w konkretnej formie zawrzeć nowoczesność i elegancję marki PEUGEOT”.

Zdaniem Guillauma Couzy’ego, dyrektora marketingu i komunikacji grupy Peugeot, „to wizerunkowe miejsce nie będzie jedynym tego typu na świecie. Podobne pojawi się za granicą, na jednym z naszych głównych rynków zbytu, czyli w Chinach. W 2015 roku, w Pekinie, w bezpośrednim sąsiedztwie placu Tian'anmen, zostanie otwarty salon Peugeot Avenue o powierzchni 1600m2.”