W pierwszym pełnym miesiącu sprzedaży nowej Toyoty Auris na europejskim rynku, model odnotował największy wzrost popularności spośród wszystkich samochodów kompaktowych dostępnych w Europie. Sprzedaż Aurisa wzrosła aż o 32% względem 2012 roku, przy spadku całego segmentu kompaktów o 12%. do klientów trafiło 7 652 samochodów, gdy dla porównania w styczniu 2012 r. sprzedano 5 806 egz.
Większym niż zakładano powodzeniem w Europie cieszy się hybrydowa wersja nowej Toyoty Auris. W dwa miesiące 2013 roku Toyota Motor Europe zebrała zamówienia przekraczające plan na pół roku. W Polsce Auris Hybrid zadbiutuje podczas oficjalnej premiery w dniach 12-14 marca.
Toyota Auris odniosła także sukces na poskim rynku. W pierwszych dwóch miesiącach 2013 roku zarejestrowano 818 egzemplarzy modelu, co dało udział w segmencie samochodów kompaktowych na poziomie 6.2%. W analogicznym okresie ubiegłego roku udział ten wynosił 5.2%, przy 663 zarejestrowanych egzemplarzach modelu.
Galeria zdjęć
Polski sukces nowej Toyoty Auris
Polski sukces nowej Toyoty Auris
Polski sukces nowej Toyoty Auris
Polski sukces nowej Toyoty Auris
Polski sukces nowej Toyoty Auris
Polski sukces nowej Toyoty Auris
Polski sukces nowej Toyoty Auris