Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat polskie testy

polskie testy

Jeździłem SUV-em Mazdy z największym dieslem na rynku. Myślałem, że wskaźniki zasięgu i zużycia paliwa ze mnie kpią
Testy nowych samochodów

Jeździłem SUV-em Mazdy z największym dieslem na rynku. Myślałem, że wskaźniki zasięgu i zużycia paliwa ze mnie kpią

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Z mojego garażu marzeń wypchnąłbym Rollsa, żeby się zmieścił ten SUV Kii. Musi być tam jednak pewne urządzonko
Testy

Z mojego garażu marzeń wypchnąłbym Rollsa, żeby się zmieścił ten SUV Kii. Musi być tam jednak pewne urządzonko

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Czy Dacia Bigster naprawdę jest taka oszczędna? Poddałem ją trzem próbom. Byłem wredny
Testy

Czy Dacia Bigster naprawdę jest taka oszczędna? Poddałem ją trzem próbom. Byłem wredny

Dacia Bigster zdumiewa niską ceną, ale na co dzień i tak najbardziej liczą się wydatki na paliwo. Dlatego sprawdziłem, jak bardzo ekonomiczny jest ten blisko 4,6-metrowy SUV. Poddałem go trzem próbom, z czego dwie były szczególnie ciężkie i bezlitosne. Nawet pogoda nie szczędziła złośliwości, serwując w maju deszcz ze śniegiem w ścisłym centrum Warszawy w popołudniowym szczycie. SUV Dacii pozostał niewzruszony. Za to mi wzrosło ciśnienie podczas odczytu zużycia paliwa.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Samochód niemieckiego koncernu konkurujący ceną z chińskimi modelami? Właśnie nim jeździłem
Testy nowych samochodów

Samochód niemieckiego koncernu konkurujący ceną z chińskimi modelami? Właśnie nim jeździłem

Właśnie skończyłem testować najnowszy model Seata. Ten, który zadebiutował... pięć lat temu. Zanim sprawdziłem, czy to problem, zajrzałem do cennika Leona i już wiem, że ten kompakt jest problemem przede wszystkim dla chińskich marek. Cennik i gwarancja produkowanego przez koncern VW auta robią duże wrażenie. A reszta? Czuć te pięć lat?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Jeździłem chińskim hybrydowym SUV-em. Daje ponad 1200 km zasięgu i 7 lat gwarancji. Sprawdzam, czego mu brak
Testy

Jeździłem chińskim hybrydowym SUV-em. Daje ponad 1200 km zasięgu i 7 lat gwarancji. Sprawdzam, czego mu brak

Z lekturą prospektu Jaecoo 7 Super Hybrid jest jak z życzeniami urodzinowymi: oba obiecują ci dużo dobrego. Chiński hybrydowy SUV ma duży zasięg (1200 km!), dużo gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP (pięć; to maksimum), dużo lat gwarancji (siedem) i dużo w standardzie. A ile dostajesz w praktyce? Podczas zwykłej, codziennej jazdy? Sprawdziłem to i przyznaję: pewnych rzeczy jest zwyczajnie mało. Tyle że to nie zawsze wada.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Pierwsze takie auto w historii Suzuki. To naprawdę Suzuki
Testy

Pierwsze takie auto w historii Suzuki. To naprawdę Suzuki

Masowa produkcja ruszy wkrótce, tymczasem mieliśmy okazję pojeździć przedprodukcyjnymi egzemplarzami Suzuki eVitara na zamkniętym torze. Ten SUV segmentu B wydaje się większy niż jest w istocie i nadspodziewanie dobrze jeździ. Od razu widać tez, że Suzuki celuje w jeden typ klienta.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Tydzień z SUV-em Volvo XC90. Urzekł wygodą, wyświetlił wiadomość z przeszłości. No i to zużycie paliwa...
Testy

Tydzień z SUV-em Volvo XC90. Urzekł wygodą, wyświetlił wiadomość z przeszłości. No i to zużycie paliwa...

Zaczął rewolucję, a teraz nie chce się kończyć. Choć Volvo XC90 miało się właśnie powoli żegnać z rynkiem, to życie zdecydowało inaczej. Szwedzi zafundowali więc SUV-owi dogłębną modernizację, czyli kilka bonusowych lat życia. Siedem dni z Volvo XC90 uświadomiło mi, ile różnych twarzy ma ten potężny SUV. Czy na którejś z nich widać już zmarszczki? No i ile paliwa zużywa ta blisko 2,3-tonowa hybryda, kiedy nie może już korzystać z prądu, bo akumulator trakcyjny jest pusty?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
W teorii Porsche Cayenne GTS Coupe to SUV marzeń. Sprawdziłem, jak jest w praktyce
Testy nowych samochodów

W teorii Porsche Cayenne GTS Coupe to SUV marzeń. Sprawdziłem, jak jest w praktyce

Ma logo Porsche, V8 i 500 KM, a tył prawie jak w "911". Do tego blisko pięć metrów blachy wzdłuż i prawie dwa wszerz, królewskie wyposażenie, cesarska cena i wirtuozowskie wykonanie. No, SUV marzeń, proszę państwa. Przez kilka dni sprawdzałem, czy na pewno. Pierwsze zaskoczenie spotkało mnie na przedniej szybie. To tak można?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Spędziłem tydzień z ulubionym autem Polaków, czyli Toyotą Yaris Cross. "Do sprzedania będzie?"
Testy nowych samochodów

Spędziłem tydzień z ulubionym autem Polaków, czyli Toyotą Yaris Cross. "Do sprzedania będzie?"

Toyota Yaris Cross jest niepokonana: w 2024 r. była najczęściej rejestrowanym nowym autem osobowym przez klientów indywidualnych w Polsce. Mało tego, ten jeden niewielki SUV liczbą rejestracji wyprzedził wszystkie modele Renault razem wzięte! Spędziłem tydzień w towarzystwie królowej naszego rynku, aby sprawdzić, za co ją tak Polacy kochają. Poznałem jej sekret, choć czasami wcale nie rozumiałem tej miłości.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.