Samochód, który bazuje na brytyjskiej Ultimie CanAm, zbudowano wiosną 2007 na zamówienie czeskiego klienta. Projekt zrealizowała czeska firma Innotech International we współpracy z amerykańskim partnerem.
Tylne koła samochodu napędzane są topowym silnikiem zbudowanym na zamówienie. Chodzi o jednostkę V8 o pojemności 7 l doładowany dwoma turbosprężarkami połączony z 6-biegową skrzynią biegów. Maksymalna moc silnika wynosi ponad 736 kW (1000 KM) z możliwością elektronicznej regulacji podczas jazdy. Prędkość maksymalna według tunera wynosi ok. 380 km/h.
Samochód jeździ na kołach z centralnym mocowaniem, wykonanych na zamówienie, na których zamontowano wyczynowe opony (z tyłu w rozmiarze 345/30 ZR 19). Zwalnianiem auta zajmuje się wydajny układ hamulcowy z wyczynowymi hamulcami z 6-tłoczkowymi zaciskami i tarczami o średnicy 380 mm na wszystkich kołach.
Z tym ambitnym samochodem firma chce spróbować pobić rekordy w kategoriach 0-160-0 km/h i 0-320-0 km/h.
Galeria zdjęć
Autosalon Brno 2007: Construct przywiezie Ultimę CanAM i spróbuje pobić rekord
Autosalon Brno 2007: Construct przywiezie Ultimę CanAM i spróbuje pobić rekord
Autosalon Brno 2007: Construct przywiezie Ultimę CanAM i spróbuje pobić rekord
Autosalon Brno 2007: Construct przywiezie Ultimę CanAM i spróbuje pobić rekord
Autosalon Brno 2007: Construct przywiezie Ultimę CanAM i spróbuje pobić rekord
Autosalon Brno 2007: Construct przywiezie Ultimę CanAM i spróbuje pobić rekord
Autosalon Brno 2007: Construct przywiezie Ultimę CanAM i spróbuje pobić rekord
Autosalon Brno 2007: Construct przywiezie Ultimę CanAM i spróbuje pobić rekord