Land Rover Defender produkowany jest od 1983 roku bez większych zmian konstrukcyjnych. Ostatnich modernizacji dokonano w 2006 roku.
Najkrótszą wersja z Defender 90 zajęły się włoskie firmy Aznom i Romeo Ferrari, które zmieniły na korzyść jego oblicze. Pojazd otrzymał nadwozie w dwóch kolorach, czerwone progi oraz nowe napisy Land Rover. Nowe użebrowanie ma atrapa wlotu powietrza chłodnicy, modyfikacją objęto punkty świetlne oraz zderzaki.
We wnętrzu zdominowanym przez elementy z alkantary i pomarańczowej skóry zamontowano sportowe fotele Sparco, karbonowe koło kierownicy. Tuningiem silnika zajęła się firma Romeo Ferrari, która moc jednostki o pojemności skokowej 2,4 l zwiększyła z 90 kW (122 KM) do 112 kW (152 KM).
Po tych zmianach Defender nie stracił nic ze swoich własności jezdnych w trudnym terenie, a swoim stylem z powodzeniem zwraca uwagę także na miejskich bulwarach.
Galeria zdjęć
Włoskie firmy Aznom i Romeo Ferrari stworzyły wespół nowe oblicze klasycznego Land Rovera Defender, który stał się bardziej luksusowy i ładniejszy.
Włoskie firmy Aznom i Romeo Ferrari stworzyły wespół nowe oblicze klasycznego Land Rovera Defender, który stał się bardziej luksusowy i ładniejszy.
Włoskie firmy Aznom i Romeo Ferrari stworzyły wespół nowe oblicze klasycznego Land Rovera Defender, który stał się bardziej luksusowy i ładniejszy.
Włoskie firmy Aznom i Romeo Ferrari stworzyły wespół nowe oblicze klasycznego Land Rovera Defender, który stał się bardziej luksusowy i ładniejszy.