Firma tuningowa JE Design bez skrupułów podjęła się restylingu Seatu Leon Cupra, który wzbudza zawzięte dyskusje o przynależność do kategorii hot-hatch nawet w wersji seryjnej. Czterocylindrowy silnik benzynowy 2,0 TFSI osiąga moc 177 kW (240 KM), czyli osiągi na granicy możliwości wykorzystania w samochodzie z napędem na przednią oś. Jednak JE Design uważa inaczej i po ok. 3-4-godzinnej kuracji tuner wydobywa z silnika 219 kW (285 KM) i zwiększa moment obrotowy z 300 do 386 Nm. Ponieważ Seat nie wykorzystuje ogranicznika prędkości, firma JE Design z dumą podkreśla, że ich samochód z prędkością 261 km/h jest szybszy od najmocniejszych modeli BMW czy Audi.
Zanim pojawiła się spółka ASMA, niemieccy tunerzy należeli do tych, którzy prezentowali elegancką stylistykę bez ekstrawagancji. Jednak JE Design to kolejny adept na antynagrodę w kategorii styling. Tył auta jest drapieżny i sportowy, jednak nakładka pod przedni zderzak w stylu „nos formuły 1” zdecydowanie nie pasuje do reszty samochodu. Na szczęście JE Design nie sprzedaje zestawu stylistycznego w jednym pakiecie z zestawem podwyższającym moc silnika. Można więc zamówić tylko modyfikację jednostki napędowej czy obniżenie zawieszenia o 35-65 mm (gwintowane firmy KW) i zrezygnować z zestawu stylistycznego.