Już zwykły Ram przypomina bardziej konia pociągowego niż tradycyjnego pick-upa. Pod jego maską zamontowano dziesięciocylindrowy silnik z modelu Viper. Jednak nowy model BFT, który powstał na bazie Dodge Ram Heavy Duty, to jeszcze coś więcej.
Wielki truck napędzany jest ośmiocylindrowym silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem marki Cummins o pojemności skokowej 6,7 l i mocy 227 kW (309 KM) i maksymalnym momentem obrotowym 830 Nm. Oprócz sześciostopniowej manualnej przekładni auto może być także wyposażone w przekładnię automatyczną.
Nowy Ram BFT ma rozstaw osi 4064 mm, skrzynię ładunkową o długości 3050 mm, chromowane obręcze kół Aloca o średnicy 22-cali, podwyższony o 152 mm prześwit.
Należy spodziewać się, że nikt takiego auta nie kupi do jazdy po mieście, chyba, że będzie chciał zaskoczyć znajomych jego indywidualnością.
Galeria zdjęć
SEMA 2007: Dodge Ram BFT – koń pociągowy
SEMA 2007: Dodge Ram BFT – koń pociągowy
SEMA 2007: Dodge Ram BFT – koń pociągowy
SEMA 2007: Dodge Ram BFT – koń pociągowy
SEMA 2007: Dodge Ram BFT – koń pociągowy
SEMA 2007: Dodge Ram BFT – koń pociągowy
SEMA 2007: Dodge Ram BFT – koń pociągowy
SEMA 2007: Dodge Ram BFT – koń pociągowy
SEMA 2007: Dodge Ram BFT – koń pociągowy