Logo
PoradyEksploatacjaZabezpieczenie antykorozyjne - radzimy, jak samodzielnie zabezpieczyć samochód przed rdzą

Zabezpieczenie antykorozyjne - radzimy, jak samodzielnie zabezpieczyć samochód przed rdzą

  • Wszelkie ogniska korozji muszą być usunięte albo zabezpieczone chemicznie, powierzchnia musi być w miarę możliwości czysta i odpylona
  • Jeżeli po zeskrobaniu korozji ukaże się dziura, jedynym sposobem na docelowe pozbycie się problemu jest zaspawanie jej
  • W przypadku starszych samochodów jest niemal pewne, że w profilach zamkniętych znajdują się ogniska korozji, do których nie sposób dotrzeć
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

W moim ulubionym warsztacie za solidne zabezpieczenie antykorozyjne starego Mercedesa chcą 5000 złotych, ale mechanik ostrzega, że zapewne na tym się nie skończy. Jak nie chcesz wracać do tematu, to trzeba nie tylko zdjąć zawieszenie, wydech i co się da odkręcić od podwozia, ale i zdjąć listwy z drzwi i błotników, zderzaki. Okaże się, że gdzieś jest dziura do zaspawania.

Udostępnij:
Autor Maciej Brzeziński
Pasjonat technologii, prywatnie także zapalony kolarz
Pokaż listę wszystkich publikacji
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium