Na słowa uznania zasługuje Mercedes SportCoupé z artystycznymi graffiti na bokach. Główną modyfikacją blacharską nadwozia jest przedłużona przednia maska (tzw.bad look), zderzaki to koncepcja właściciela, a tylny spoiler zaadoptowano od Toyoty Celiki. Ponadto zniknęły wszelkie oznaczenia producenta, a szyby zostały przyciemnione. Zawieszenie pneumatyczne pozwala na regulację prześwitu. Zadziwia wykończenie wnętrza w całości pokrytego niebiesko-białą skórą. Za dobre nagłośnienie odpowiada system multimedialny oparty na jednostce sterującej Pioneer AVH-P7500DVD. W bagażniku zamontowano dwa głośniki Kiker o średnicy 380 mm. Od tego producenta pochodzą też dwa wzmacniacze o mocy 1000 W każdy, kondensator z elektroniką to wyrób Barxa. Lakier czarna perła z dodatkiem opiłków diamentowych to wyróżnik Lexusa. Z tak wykończonym nadwoziem świetnie komponują się potężne, 20-calowe chromowane felgi, które dzięki instalacji pneumatycznej jak w lowriderze po przybliżeniu auta do asfaltu chowają się w nadkola. Auto jest z zewnątrz gładkie, usunięto wszystkie listwy, a we wnętrzu z siedzeń zniknęły zagłówki. Sercem systemu multimedialnego jest Pionieer AVH-P6500DVD. Zestaw głośników pochodzi od francuskiego producenta Focal, wzmacniacz - z firmy Sony. Opla Combo wyposażono w ospoilerowanie Carzone Specials, lusterka pochodzą z katalogu Matting. Perłowobordowe nadwozie obniżono o 60 mm (zawieszenie H&R). Skręcane alufelgi (rozmiar 9x16 cali) z polerowanym rantem to wyrób Falkena. Za kubełkowymi przednimi fotelami zamontowano system nagłośnienia JBL GTi z głośnikami basowymi o średnicy 300 mm. Wzmacniacze tej samej firmy mają po 100 W. Kolejnym autem, które nadaje się bardziej do pokazywania, niż do jazdy jest BMW 325. Auto poszerzono po 150 mm z każdej strony. Właściciel wydłużył też przednią maskę. Tylne lampy Lexus Look, przednie zespolone z kierunkowskazami to produkt FK Automotive. Obniżone auto otrzymało zawieszenie Eibach, stoi nisko na 18-calowych felgach Toora model T238. Rasowy dźwięk zapewniają cztery końcówki wydechu o średnicy 100 mm każda. Sportowe fotele przednie i całe wnętrze obszyto jasną, kremową skórą.
Zlotowe perełki
Spośród kilkuset kompleksowo stuningowanych aut wystawionych na GTI Tuning International 2004 trudno wybrać kilka do prezentacji - większość wyróżniały oryginalność i indywidualność. W drugiej części relacji przedstawiamy auta stuningowane ekstremalnie, które bardziej nadają się do pokazywania niż do jazdy.
Auto Świat
Zlotowe perełki