Logo
PoradyEksploatacjaZlotowe perełki

Zlotowe perełki

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Spośród kilkuset kompleksowo stuningowanych aut wystawionych na GTI Tuning International 2004 trudno wybrać kilka do prezentacji - większość wyróżniały oryginalność i indywidualność. W drugiej części relacji przedstawiamy auta stuningowane ekstremalnie, które bardziej nadają się do pokazywania niż do jazdy.

Zlotowe perełki
Zobacz galerię (2)
Auto Świat
Zlotowe perełki

Na słowa uznania zasługuje Mercedes SportCoupé z artystycznymi graffiti na bokach. Główną modyfikacją blacharską nadwozia jest przedłużona przednia maska (tzw.bad look), zderzaki to koncepcja właściciela, a tylny spoiler zaadoptowano od Toyoty Celiki. Ponadto zniknęły wszelkie oznaczenia producenta, a szyby zostały przyciemnione. Zawieszenie pneumatyczne pozwala na regulację prześwitu. Zadziwia wykończenie wnętrza w całości pokrytego niebiesko-białą skórą. Za dobre nagłośnienie odpowiada system multimedialny oparty na jednostce sterującej Pioneer AVH-P7500DVD. W bagażniku zamontowano dwa głośniki Kiker o średnicy 380 mm. Od tego producenta pochodzą też dwa wzmacniacze o mocy 1000 W każdy, kondensator z elektroniką to wyrób Barxa. Lakier czarna perła z dodatkiem opiłków diamentowych to wyróżnik Lexusa. Z tak wykończonym nadwoziem świetnie komponują się potężne, 20-calowe chromowane felgi, które dzięki instalacji pneumatycznej jak w lowriderze po przybliżeniu auta do asfaltu chowają się w nadkola. Auto jest z zewnątrz gładkie, usunięto wszystkie listwy, a we wnętrzu z siedzeń zniknęły zagłówki. Sercem systemu multimedialnego jest Pionieer AVH-P6500DVD. Zestaw głośników pochodzi od francuskiego producenta Focal, wzmacniacz - z firmy Sony. Opla Combo wyposażono w ospoilerowanie Carzone Specials, lusterka pochodzą z katalogu Matting. Perłowobordowe nadwozie obniżono o 60 mm (zawieszenie H&R). Skręcane alufelgi (rozmiar 9x16 cali) z polerowanym rantem to wyrób Falkena. Za kubełkowymi przednimi fotelami zamontowano system nagłośnienia JBL GTi z głośnikami basowymi o średnicy 300 mm. Wzmacniacze tej samej firmy mają po 100 W. Kolejnym autem, które nadaje się bardziej do pokazywania, niż do jazdy jest BMW 325. Auto poszerzono po 150 mm z każdej strony. Właściciel wydłużył też przednią maskę. Tylne lampy Lexus Look, przednie zespolone z kierunkowskazami to produkt FK Automotive. Obniżone auto otrzymało zawieszenie Eibach, stoi nisko na 18-calowych felgach Toora model T238. Rasowy dźwięk zapewniają cztery końcówki wydechu o średnicy 100 mm każda. Sportowe fotele przednie i całe wnętrze obszyto jasną, kremową skórą.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: