W takich silnikach wtryskiwacze benzynowe wykonane są w technologii pozwalającej na kilkukrotne otwarcie i zamknięcie w czasie jednego cyklu pracy. Wynik ten jest nieosiągalny dla wtryskiwaczy benzynowych czy gazowych wykonanych w technologii tradycyjnej. Dodatkowo wtryskiwacze umieszczone są w bloku silnika co wymaga dodatkowego ich chłodzenia. Kilku producentów instalacji gazowych chwali się opanowaniem tej technologii. Nie słychać wszakże o sukcesach rynkowych takich instalacji. Osobiście nie polecam montażu instalacji LPG do tego silnika w chwili obecnej. Prace nad opanowaniem tej technologii trwają. Jeśli idzie o Toyoty, nie widzę przeciwwskazań. Przy silniku 3,5 radzę skorzystać z topowego rozwiązania - np. PRINS. Zasadniczą cechą instalacji przystosowującej pojazd do zasilania gazowego jest powtarzalność parametrów pracy silnika przy zasilaniu LPG i benzynowym. W przypadku silników o dużej pojemności dodatkowo należy zwrócić uwagę na chwilowe zapotrzebowanie na paliwo (a może być naprawdę duże). Wydajny parownik jest tu zasadniczy. Jeśli zastosowano parownik zbyt mały to chwilowo można spodziewać się zdecydowanych wzrostów temperatury w komorze spalania. Co nie jest korzystne dla silnika. Pozdrawiam, Mariusz Mroczek