Takiej opcji nie było w wersji przedliftingowej generacji, na co burczeli klienci nastawieni na doznania w najbardziej intensywnej postaci. Pojawienie się na rynku wersji R z ręczną skrzynią jeszcze bardziej rozbudziło apetyt na soczyste wrażenia w dawnej formie. Co ciekawe standardowo nowe GT3 będzie wyposażane w odświeżoną skrzynię PDK.

{ "copyright": { "uuid": "3c41c23d-c841-59cd-8674-dc5c4d871a49", "idref": "3c41c23d-c841-59cd-8674-dc5c4d871a49" }, "creators": [ { "uuid": "ec973c04-a7db-4d48-a7be-62f86267b945", "name": "Porsche", "idref": "ec973c04-a7db-4d48-a7be-62f86267b945" } ], "contentSources": [ { "uuid": "72930350-b92a-51ee-92ce-676a717b2eea", "name": "TopGarage - materiały producenta", "idref": "72930350-b92a-51ee-92ce-676a717b2eea" } ], "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/YmI7MDA_/c2e0786abd023a76f1b2cf571342ddb1.jpeg", "caption": "Porsche 911 GT3", "uuid": "a730b03a-686e-5522-b817-a099658d2622", "size": { "height": 900, "width": 1600, "bytes": 378155 }, "available": { "start": "2018-07-18 00:00:00+0200" }, "publicationId": { "ocdn": "c2e0786abd023a76f1b2cf571342ddb1", "type": "ocdn", "ocdnExt": "jpeg" }, "asyncAdSlot": null } Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3

Pojawił się też nowy silnik 4.0 l o mocy 500 KM. To o 25 KM więcej niż w poprzedniku. Pojemność i moc sugerują, że jest to motor z GT3 RS i R, ale w rzeczywistości to nowa wersja słynnego silnika, która ma więcej wspólnego z konstrukcjami wyczynowymi, GT3 R i RSR.

Nowe GT3 z PDK przyspiesza do 100 km/h w czasie 3,4 s ( o 0,1 s krócej niż w poprzedniku) i rozpędza się do 318 km/h, tymczasem w wersji z ręczną skrzynią notuje wyniki – 3,9 s i 320 km/h. Auto z manualną przekładnią jest też lżejsze o 17 kg i waży 1413 kg.

{ "copyright": { "uuid": "3c41c23d-c841-59cd-8674-dc5c4d871a49", "idref": "3c41c23d-c841-59cd-8674-dc5c4d871a49" }, "creators": [ { "uuid": "ec973c04-a7db-4d48-a7be-62f86267b945", "name": "Porsche", "idref": "ec973c04-a7db-4d48-a7be-62f86267b945" } ], "contentSources": [ { "uuid": "72930350-b92a-51ee-92ce-676a717b2eea", "name": "TopGarage - materiały producenta", "idref": "72930350-b92a-51ee-92ce-676a717b2eea" } ], "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/MDY7MDA_/923f9caa5764cc52fddd8e65efe205d1.jpeg", "caption": "Porsche 911 GT3", "uuid": "93b8d9c1-524b-5735-96e8-5c63accabc9a", "size": { "height": 900, "width": 1600, "bytes": 279276 }, "available": { "start": "2018-07-18 00:00:00+0200" }, "publicationId": { "ocdn": "923f9caa5764cc52fddd8e65efe205d1", "type": "ocdn", "ocdnExt": "jpeg" }, "asyncAdSlot": null } Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3

Mimo, że dla wielu najważniejszą informacją jest możliwość wyboru ręcznej skrzyni biegów przy okazji liftingu wprowadzono wiele ważnych zmian. Poprawiono działanie zawieszenia, pojawił się też wykonany z włókna węglowego lepiej wyglądający spoiler tylny, nowe wloty powietrza w zderzaku przednim oraz światła. We wnętrzu zamontowano kierownicę z 918 Spyder, poprawione fotele i odświeżono multimedia.

{ "copyright": { "uuid": "3c41c23d-c841-59cd-8674-dc5c4d871a49", "idref": "3c41c23d-c841-59cd-8674-dc5c4d871a49" }, "creators": [ { "uuid": "ec973c04-a7db-4d48-a7be-62f86267b945", "name": "Porsche", "idref": "ec973c04-a7db-4d48-a7be-62f86267b945" } ], "contentSources": [ { "uuid": "72930350-b92a-51ee-92ce-676a717b2eea", "name": "TopGarage - materiały producenta", "idref": "72930350-b92a-51ee-92ce-676a717b2eea" } ], "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/ZTA7MDA_/7eb2de73bd81f87f6f7dd1edb3e95e8b.jpeg", "caption": "Porsche 911 GT3", "uuid": "409329ec-d24b-5038-b7fa-719c532d1790", "size": { "height": 900, "width": 1600, "bytes": 245171 }, "available": { "start": "2018-07-18 00:00:00+0200" }, "publicationId": { "ocdn": "7eb2de73bd81f87f6f7dd1edb3e95e8b", "type": "ocdn", "ocdnExt": "jpeg" }, "asyncAdSlot": null } Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3

Tradycyjnie już w przypadku liftingu Porsche serwuje solidne zmiany mechaniczne i tak się też stało w tym wypadku. Po nowym GT3 można się spodziewać wrażeń bliższych GT3 RS. Największa różnica polega na gorszej przyczepności wynikającej z słabszego docisku aerodynamicznego oraz mniejszych kół. W GT3 nie usłyszymy też charakterystycznego dźwięku zasysanego powietrza poprzez wlot w tylnych błotnikach.

Niezwłocznie po europejskiej premierze Porsche 911 GT3 po liftingu pojawił się polski cennik, który rozpoczyna się od kwoty 789 tys. zł.