.. Czasem nawet jak wcisnę to i tak gaśnie. Mam wrażenie jakby nie dochodziło paliwo, albo nie paliły wszystkie cylindry bo rwie go, pierdzi jak mały fiat, rzęzi itd. Myślałem że to może świece albo przewody, ale po przełączeniu na LPG wszystko jest zawsze b dobrze. 3 razy był już u mechanika i nic nie wykryli. Sprawdzane były wszystkie rzeczy (silniczek krokowy, ciśnienie paliwa, lambda) itd. był podłączany do kompa i wszystko jest ok. Jak jadę na LPG i przełączę na Pb to troszkę zwalnia i nie ma takiego kopa jak na LPGMa ktoś jakiś pomysł? Ktoś miał podobny problem ale z Vectra 2.0 16V. Problemem były mapy wtrysku... Ja mam Astrę I z silnikiem C18NZ (1.8 8V) i nie wiem czy można u mnie coś takiego korygować... jeśli tak to gdziei z ile?ODP.Za zaistniałą sytuację mogą odpowiadać trzy rzeczy:- układ paliwowy- sonda lambda- komputer sterujący pracą silnika
Problemy z jazdą na Pb w Astrze I
Ja mu gaz a obroty spadają np o 300 podnoszą się o 100, spadają o 200 i podnoszą o trochę. Jak nie wcisnę sprzęgła to zgaśnie.