Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Raport TUV

Raport TUV

Nowy raport TUV: najlepsze i najgorsze auta według niemieckich diagnostów

Nowy raport TUV: najlepsze i najgorsze auta według niemieckich diagnostów

Raz do roku niemiecki TÜV, czyli organizacja zajmująca się m.in. obowiązkowymi badaniami diagnostycznymi aut, publikuje raport, dotyczący tego, jak poszczególne modele wypadają podczas przeglądów. Takie dane dużo mówią o jakości samochodów, ale nie tylko. Pokazujemy, które auta, według niemieckich diagnostów były najlepsze, a które najgorsze, informujemy też, jak czytać te dane.
Trwałość aut według TÜV

Trwałość aut według TÜV

Jak co roku o tej porze, również i tym razem zaglądamy do najnowszego rankingu przygotowanego przez TÜV. Wyniki nie są tak dobre, jak rok temu, a sytuacja zaczyna przypominać tę sprzed pandemii. Co ciekawe, w tym roku do zestawienia po raz pierwszy załapało się auto elektryczne.
Raport awaryjności TÜV 2022 – kto wygrał, kto rozczarował? Pełna lista modeli

Raport awaryjności TÜV 2022 – kto wygrał, kto rozczarował? Pełna lista modeli

Jak co roku o tej porze również i tym razem zaglądamy do najnowszego raportu awaryjności przygotowanego przez TÜV. Wyniki? Od lat nie były takie dobre. Jak tłumaczą eksperci, to – przynajmniej po części – efekt pandemii. Bo jest więcej czasu na to, by... zająć się autem.
Używane SUV-y - które są najmniej awaryjne?

Używane SUV-y - które są najmniej awaryjne?

Średnia wieku auta używanego importowanego przez handlarzy do Polski wynosi aktualnie ok. 10 lat. Z drugiej strony coraz więcej osób marzy o SUV-ach. Dlatego tym razem sprawdzamy, które używane SUV-y według rankingu awaryjności TUV są godne polecenia
Nowy raport jakości TÜV - które auta są najmniej, a które najbardziej awaryjne?

Nowy raport jakości TÜV - które auta są najmniej, a które najbardziej awaryjne?

Niemiecka organizacja TÜV po raz kolejny sprawdziła jakość samochodów używanych. Okazuje się, że w tym roku mamy kilka zmian na pozycji liderów w poszczególnych kategoriach wiekowych, ale nadal jest jedna marka, w autach której usterki występują najczęściej.
Raport TUV 2019: 10 najgorszych i 10 najlepszych aut w wieku od 10 do 11 lat

Raport TUV 2019: 10 najgorszych i 10 najlepszych aut w wieku od 10 do 11 lat

Które dziesięciolatki warto jeszcze kupić, a których już lepiej unikać? Odpowiedź na to pytanie pomoże znaleźć najnowszy raport TUV, organizacji która na podstawie usterek wykrytych na przeglądach sporządziła raport awaryjności. Oto 10 najlepszych i 10 najgorszych aut używanych w wieku od 10 do 11 lat.
Raport TUV 2019: najgorsze i najlepsze używane auta w popularnych kategoriach

Raport TUV 2019: najgorsze i najlepsze używane auta w popularnych kategoriach

Aż 8,8 milionów sprawdzonych pojazdów i 231 skontrolowanych modeli - to solidna podstawa do stworzenia raportu instytutu TUV. Które auta są najmniej i najbardziej awaryjne? TUV, czyli Niemieckie Stowarzyszenie Dozoru Technicznego opublikowało swój najnowszy raport.
Najbardziej awaryjne samochody z rocznika 2012

Najbardziej awaryjne samochody z rocznika 2012

Samochód wyprodukowany w 2012 roku ma obecnie 5-6 lat. Po takim czasie auto traci ponad połowę swojej pierwotnej wartości, wciąż będąc pełnowartościowym produktem. Dlatego tak często na rynku wtórnym poszukiwane są takie właśnie samochody.
Najbardziej awaryjne samochody z rocznika 2014

Najbardziej awaryjne samochody z rocznika 2014

Samochód wyprodukowany w 2014 roku ma obecnie trzy lata. Po takim czasie auto traci mniej-więcej połowę swojej pierwotnej wartości, wciąż będąc pełnowartościowym produktem. Dlatego właśnie tak często na rynku wtórnym poszukiwane są takie właśnie samochody.
Raport TÜV 2018: najlepsze i najgorsze auta używane

Raport TÜV 2018: najlepsze i najgorsze auta używane

Niemiecki TÜV właśnie opublikował swój coroczny raport awaryjności. W najnowszym zestawieniu ponownie najlepiej wypadają auta niemieckie, a szczególnie Mercedesy i Porsche... przypadek? Jest też kilka niespodzianek wśród modeli o największej liczbie usterek.
Toyota ponownie najbardziej niezawodną marką motoryzacyjną – Raport TÜV 2016

Toyota ponownie najbardziej niezawodną marką motoryzacyjną – Raport TÜV 2016

Toyota po raz kolejny z rzędu okazała się najbardziej niezawodną marką na rynku – tak wynika z najnowszego Raportu awaryjności TÜV 2016
Raport TUV 2015 - Oto liderzy bezawaryjności

Raport TUV 2015 - Oto liderzy bezawaryjności

Prezentujemy wyniki najnowszego rankingu TÜV-u. Kto w tym roku wygrał w poszczególnych kategoriach?
Raport TUV 2013: auta 10- i 11-letnie – bać się  czy nie?

Raport TUV 2013: auta 10- i 11-letnie – bać się czy nie?

Zaufanie do trwałości kilkunastoletnich aut jest małe. Czy słusznie? Nie do końca, bo jak wynika z raportu TÜV, nasilenie awarii bywa różne i zależy od konkretnego modelu
Raport TÜV 2013: niemieckie i japońskie górą!

Raport TÜV 2013: niemieckie i japońskie górą!

Czołowe pozycje w rankingu TÜV 2013 w kategorii aut 2- i 3-letnich zajęły samochody japońskich i niemieckich producentów. W pierwszej dziesiątce znalazły się: cztery Toyoty, dwa Volkswageny i dwie Mazdy oraz po jednym Audi i Oplu
Raport TÜV 2013: starsze auta trzymają się lepiej!

Raport TÜV 2013: starsze auta trzymają się lepiej!

Spadek średniej usterkowości aut 6- i 7-letnich w stosunku do ubiegłego roku to pozytywny trend. Czyżby kierowcy nieco bardziej dbali o starsze samochody, czy to może po prostu przypadek? Oto jak wyglądają szczegółowe dane
Raport TÜV 2011: sprawdziliśmy, które 5-letnie auto warto kupić?

Raport TÜV 2011: sprawdziliśmy, które 5-letnie auto warto kupić?

5 lat to bowiem wiek, w którym auta największy spadek wartości mają już za sobą, a wciąż jeszcze nie sprawiają zbyt dużych kłopotów podczas eksploatacji
Raport TÜV 2011: 10-latki też mają zalety

Raport TÜV 2011: 10-latki też mają zalety

To ostatni ranking raportu TÜV opublikowanego w 2011 r. Pozostała tylko grupa samochodów 10- i 11-letnich, jednym kojarząca się z wyeksploatowaniem, innym z jedyną szansą na zakup nieskomplokowanego auta
Raport TÜV 2011 – część IV: auta 8- i 9-letnie sprawiają coraz więcej problemów

Raport TÜV 2011 – część IV: auta 8- i 9-letnie sprawiają coraz więcej problemów

Nic dziwnego, że wraz z wiekiem badanych aut rośnie ich awaryjność. Pozytywne jednak okazuje się to, że nie jest to wzrost lawinowy. Samochody 8- i 9-letnie mają jeszcze trochę życia przed sobą
Raport TÜV 2011 auta 6- i 7-letnie: dobra cena, ale ryzyko może być duże

Raport TÜV 2011 auta 6- i 7-letnie: dobra cena, ale ryzyko może być duże

Auta w wieku 6-7 lat są zazwyczaj bardzo atrakcyjne cenowo, jednak mogą już mieć duży przebieg i wkraczać w awaryjny okres. W tej grupie szczególnie trzeba unikać podejrzanie okazyjnych ofert
Raport TÜV 2011: czy auta 2- i 3-letnie są młode i trwałe?

Raport TÜV 2011: czy auta 2- i 3-letnie są młode i trwałe?

W grupie aut 2- i 3-letnich zwyciężają modele japońskie i niemieckie – do tego już się przyzwyczailiśmy. Jednak w porównaniu z zeszłym rokiem nieco wzrosła średnia usterkowość (z 5,1 do 5,5 proc.)
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.