Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Raport TUV

Raport TUV

To najbardziej i najmniej awaryjne samochody. Niemcy z TUV bezlitośni
Porady

To najbardziej i najmniej awaryjne samochody. Niemcy z TUV bezlitośni

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Najbardziej awaryjne samochody wg TUV. Raport z 2025 r. to wiele niespodzianek
Aktualności

Najbardziej awaryjne samochody wg TUV. Raport z 2025 r. to wiele niespodzianek

Niemieckie tablice z zieloną plakietką: od stycznia lepiej nie wyjeżdżać z nimi na drogę
Prawo

Niemieckie tablice z zieloną plakietką: od stycznia lepiej nie wyjeżdżać z nimi na drogę

Przyglądaliście się kiedyś niemieckim tablicom rejestracyjnym? Poza literami i cyframi, oznaczeniem kraju i przynależności do Unii Europejskiej znajdują się dwie kolorowe plakietki. To charakterystyczny element niemieckich rejestracji, a plakietki te nie są umieszczane dla ozdoby – szczególnie jedna z nich ma znaczenie i ułatwia służbom wykonywanie kontroli drogowych. Wystarczy, że kolor nalepki będzie niewłaściwy, a właściciel takiego auta naraża się na problemy. Wyjaśniamy, jakie znaczenie mają poszczególne kolory naklejek.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Nowy raport TUV: najlepsze i najgorsze auta według niemieckich diagnostów
Aktualności

Nowy raport TUV: najlepsze i najgorsze auta według niemieckich diagnostów

Raz do roku niemiecki TÜV, czyli organizacja zajmująca się m.in. obowiązkowymi badaniami diagnostycznymi aut, publikuje raport, dotyczący tego, jak poszczególne modele wypadają podczas przeglądów. Takie dane dużo mówią o jakości samochodów, ale nie tylko. Pokazujemy, które auta, według niemieckich diagnostów były najlepsze, a które najgorsze, informujemy też, jak czytać te dane.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Trwałość aut według TÜV
Co warto kupić

Trwałość aut według TÜV

Jak co roku o tej porze, również i tym razem zaglądamy do najnowszego rankingu przygotowanego przez TÜV. Wyniki nie są tak dobre, jak rok temu, a sytuacja zaczyna przypominać tę sprzed pandemii. Co ciekawe, w tym roku do zestawienia po raz pierwszy załapało się auto elektryczne.

Raport awaryjności TÜV 2022 – kto wygrał, kto rozczarował? Pełna lista modeli
Rankingi Aut Używanych

Raport awaryjności TÜV 2022 – kto wygrał, kto rozczarował? Pełna lista modeli

Jak co roku o tej porze również i tym razem zaglądamy do najnowszego raportu awaryjności przygotowanego przez TÜV. Wyniki? Od lat nie były takie dobre. Jak tłumaczą eksperci, to – przynajmniej po części – efekt pandemii. Bo jest więcej czasu na to, by... zająć się autem.

Używane SUV-y - które są najmniej awaryjne?
Rankingi Aut Używanych

Używane SUV-y - które są najmniej awaryjne?

Średnia wieku auta używanego importowanego przez handlarzy do Polski wynosi aktualnie ok. 10 lat. Z drugiej strony coraz więcej osób marzy o SUV-ach. Dlatego tym razem sprawdzamy, które używane SUV-y według rankingu awaryjności TUV są godne polecenia

Nowy raport jakości TÜV - które auta są najmniej, a które najbardziej awaryjne?
Aktualności

Nowy raport jakości TÜV - które auta są najmniej, a które najbardziej awaryjne?

Niemiecka organizacja TÜV po raz kolejny sprawdziła jakość samochodów używanych. Okazuje się, że w tym roku mamy kilka zmian na pozycji liderów w poszczególnych kategoriach wiekowych, ale nadal jest jedna marka, w autach której usterki występują najczęściej.

Raport TUV 2019: 10 najgorszych i 10 najlepszych aut w wieku od 10 do 11 lat
Aktualności

Raport TUV 2019: 10 najgorszych i 10 najlepszych aut w wieku od 10 do 11 lat

Które dziesięciolatki warto jeszcze kupić, a których już lepiej unikać? Odpowiedź na to pytanie pomoże znaleźć najnowszy raport TUV, organizacji która na podstawie usterek wykrytych na przeglądach sporządziła raport awaryjności. Oto 10 najlepszych i 10 najgorszych aut używanych w wieku od 10 do 11 lat.

Raport TUV 2019: najgorsze i najlepsze używane auta w popularnych kategoriach
Rankingi Aut Używanych

Raport TUV 2019: najgorsze i najlepsze używane auta w popularnych kategoriach

Aż 8,8 milionów sprawdzonych pojazdów i 231 skontrolowanych modeli - to solidna podstawa do stworzenia raportu instytutu TUV. Które auta są najmniej i najbardziej awaryjne? TUV, czyli Niemieckie Stowarzyszenie Dozoru Technicznego opublikowało swój najnowszy raport.

Najbardziej awaryjne samochody z rocznika 2012
Auto Świat

Najbardziej awaryjne samochody z rocznika 2012

Samochód wyprodukowany w 2012 roku ma obecnie 5-6 lat. Po takim czasie auto traci ponad połowę swojej pierwotnej wartości, wciąż będąc pełnowartościowym produktem. Dlatego tak często na rynku wtórnym poszukiwane są takie właśnie samochody.

Najbardziej awaryjne samochody z rocznika 2014
Auto Świat

Najbardziej awaryjne samochody z rocznika 2014

Samochód wyprodukowany w 2014 roku ma obecnie trzy lata. Po takim czasie auto traci mniej-więcej połowę swojej pierwotnej wartości, wciąż będąc pełnowartościowym produktem. Dlatego właśnie tak często na rynku wtórnym poszukiwane są takie właśnie samochody.

Raport TÜV 2018: najlepsze i najgorsze auta używane
Aktualności

Raport TÜV 2018: najlepsze i najgorsze auta używane

Niemiecki TÜV właśnie opublikował swój coroczny raport awaryjności. W najnowszym zestawieniu ponownie najlepiej wypadają auta niemieckie, a szczególnie Mercedesy i Porsche... przypadek? Jest też kilka niespodzianek wśród modeli o największej liczbie usterek.

Toyota ponownie najbardziej niezawodną marką motoryzacyjną – Raport TÜV 2016
Aktualności

Toyota ponownie najbardziej niezawodną marką motoryzacyjną – Raport TÜV 2016

Toyota po raz kolejny z rzędu okazała się najbardziej niezawodną marką na rynku – tak wynika z najnowszego Raportu awaryjności TÜV 2016

Raport TUV 2015 - Oto liderzy bezawaryjności
Auto Świat

Raport TUV 2015 - Oto liderzy bezawaryjności

Prezentujemy wyniki najnowszego rankingu TÜV-u. Kto w tym roku wygrał w poszczególnych kategoriach?

Raport TUV 2013: auta 10- i 11-letnie – bać się  czy nie?
Auto Świat

Raport TUV 2013: auta 10- i 11-letnie – bać się czy nie?

Zaufanie do trwałości kilkunastoletnich aut jest małe. Czy słusznie? Nie do końca, bo jak wynika z raportu TÜV, nasilenie awarii bywa różne i zależy od konkretnego modelu

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Raport TÜV 2013: niemieckie i japońskie górą!
Auto Świat

Raport TÜV 2013: niemieckie i japońskie górą!

Czołowe pozycje w rankingu TÜV 2013 w kategorii aut 2- i 3-letnich zajęły samochody japońskich i niemieckich producentów. W pierwszej dziesiątce znalazły się: cztery Toyoty, dwa Volkswageny i dwie Mazdy oraz po jednym Audi i Oplu

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Raport TÜV 2013: starsze auta trzymają się lepiej!
Auto Świat

Raport TÜV 2013: starsze auta trzymają się lepiej!

Spadek średniej usterkowości aut 6- i 7-letnich w stosunku do ubiegłego roku to pozytywny trend. Czyżby kierowcy nieco bardziej dbali o starsze samochody, czy to może po prostu przypadek? Oto jak wyglądają szczegółowe dane

Raport TÜV 2011: sprawdziliśmy, które 5-letnie auto warto kupić?
Auto Świat

Raport TÜV 2011: sprawdziliśmy, które 5-letnie auto warto kupić?

5 lat to bowiem wiek, w którym auta największy spadek wartości mają już za sobą, a wciąż jeszcze nie sprawiają zbyt dużych kłopotów podczas eksploatacji

Raport TÜV 2011: 10-latki też mają zalety
Auto Świat

Raport TÜV 2011: 10-latki też mają zalety

To ostatni ranking raportu TÜV opublikowanego w 2011 r. Pozostała tylko grupa samochodów 10- i 11-letnich, jednym kojarząca się z wyeksploatowaniem, innym z jedyną szansą na zakup nieskomplokowanego auta

Raport TÜV 2011 – część IV: auta 8- i 9-letnie sprawiają coraz więcej problemów
Używane

Raport TÜV 2011 – część IV: auta 8- i 9-letnie sprawiają coraz więcej problemów

Nic dziwnego, że wraz z wiekiem badanych aut rośnie ich awaryjność. Pozytywne jednak okazuje się to, że nie jest to wzrost lawinowy. Samochody 8- i 9-letnie mają jeszcze trochę życia przed sobą

Raport TÜV 2011 auta 6- i 7-letnie: dobra cena, ale ryzyko może być duże
Rankingi Aut Używanych

Raport TÜV 2011 auta 6- i 7-letnie: dobra cena, ale ryzyko może być duże

Auta w wieku 6-7 lat są zazwyczaj bardzo atrakcyjne cenowo, jednak mogą już mieć duży przebieg i wkraczać w awaryjny okres. W tej grupie szczególnie trzeba unikać podejrzanie okazyjnych ofert

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.