Logo

Trwałość aut według TÜV

Piotr Wróbel
Piotr Wróbel
Robert Rybicki
Robert Rybicki
  • Słabe wyniki zaliczyły samochody francuskie w tym zwłaszcza należąca do Grupy Renault/Nissan Dacia
  • Na drugim biegunie znalazł się Mercedes, którego modele niemal w każdej kategorii wiekowej plasują się, jeśli nie na samym szczycie
  • Co się psuje? Bardzo często – oświetlenie, hamulce i zawieszenie (do tej kategorii zalicza się też rdza na podwoziu). Wycieki oleju
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Rok temu cieszyliśmy się, że usterkowość wyznaczana na podstawie wyników niemieckich przeglądów rejestracyjnych spada – po części ze względu na to, iż ludzie nieco mniej jeździli, ale i mieli więcej czasu na to, by zadbać o swoje samochody. Dziś, gdy ogólna sytuacja zaczyna wracać do tej sprzed pandemii, również i wyniki zaczynają się zmieniać. Na gorsze, bo ogólna średnia usterkowość wzrosła o ponad dwa punkty (z 17,9 do 20,2 proc.).

Autor Piotr Wróbel
Piotr Wróbel
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu