Osiemnasty Wielki Test Salonów, przeprowadzany przez tygodnik Auto Świat razem z partnerami Minds&Roses i Kantarem, to największe tego typu badanie na polskim rynku motoryzacyjnym. W tym roku „tajemniczy klienci” ruszyli w Polskę i odwiedzili 285 salonów 21 marek w tym 50 salonów marek premium.

Testujący zwracali uwagę na drobiazgowe aspekty związane z zakupem samochodu - od sposobu umawiania się na wizyty, poprzez dokładną prezentację auta oraz zapoznanie z przygotowaną ofertą, aż po jazdę testową. Po każdej wizycie, wspomniani Klienci wypełniali obszerne i szczegółowe protokoły, na których podstawie wystawiono obiektywne oceny w trzech najważniejszych kategoriach – organizacja salonu, obsługa klienta i jazda próbna. Największy wpływ na końcową ocenę miała oczywiście nota za obsługę klienta.

- Jakość obsługi klienta jest dla nas priorytetem. Najwyższy poziom satysfakcji we wszystkich aspektach naszej działalności. Po prostu. Z naszymi klientami utrzymujemy stałe, rzekłbym, przyjacielskie relacje - to bardzo ważne aby mieć kontrolę nad wspomnianą jakością ale również możliwość reagowania i wprowadzania zmian – podkreśla Krzysztof Jaroszewicz, prezes Grupy Jaszpol.

Właśnie takie podejście do biznesu jasno przekłada się na fakty – Salon Dacii przy ul. Brukowej 2 oraz Salon Renault przy ul. Przybyszewskiego 176/178, należące do Grupy Jaszpol, uzyskały maksymalną możliwą ocenę, wraz z tytułami „Salonu numer 1 w Polsce”. Jaszpol wyprzedza więc 18 salonów, uznanych w rankingu za wzorcowe, oraz kolejnych 90, które uzyskały notę „bardzo dobry”.

- Nasza wyjątkowość wynika wprost z szacunku do pracy zespołowej, obowiązkowości oraz odpowiedzialności na każdym szczeblu organizacji, na której sukces codziennie pracuje dziś blisko 200 osób. Jestem szczęśliwy odbierając takie podwójne laury, jak pierwsze miejsca w Teście Salonów – dodaje Krzysztof Jaroszewicz.

Warto dodać, że firma Jaszpol była już wielokrotnie nagradzana, zdobywając prestiżowe tytuły „Wzorowego salonu” oraz „Złotego klucza jakości”.

W obecnych, trudnych czasach naznaczonych pandemią koronawirusa firma nie zrezygnowała także z działań charytatywnych organizując samodzielnie, jak i włączając się w akcje pomocowe. Kilkanaście dni temu przyznano jej tytuł Dealera Dobrych Uczynków. Wcześniej Grupa Jaszpol postanowiła wspierać medyków, proponując im wymianę opon za symboliczną złotówkę oraz jesienną kontrolę samochodu.

 Foto: Grupa Jaszpol

Firma Jaszpol wsparła również łódzką Fundację Gajusz, której podopiecznymi są dzieci w wyjątkowo trudnej sytuacji życiowej. Na wspomożenie Jaszpolu mogła też liczyć coroczna akcja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jaszpol angażuje się również w mniej oficjalne i bardziej personalne akcje pomocowe.

Grupa Jaszpol, to największy w województwie łódzkim autoryzowany dealer marek Renault, Dacia i Opel. 2 lata temu firma obchodziła jubileusz 30-lecia działalności. Grupa rozwija się bardzo dynamicznie i cieszy się doskonałą renomą wśród swoich klientów. Kontrahenci Grupy Jaszpol, najbardziej chwalą sobie przyjazną obsługę i szerokie spektrum usług w jednym miejscu. Sprzedaż nowych aut marki Renault, Dacia i Opel to główna oferta firmy. Dodatkowo klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty samochodów używanych, profesjonalnego doradztwa kredytowego, czy ubezpieczeń samochodowych i mienia. Firma świadczy także usługi w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych samochodów marek Renault, Dacia i Opel. Z kolei w serwisach blacharsko-lakierniczych naprawiane są samochody wszystkich marek.