Subaru zapewnia, że samochód ma znakomite własności aerodynamiczne, a szerokie drzwi i brak środkowego słupka zapewniają wyjątkowo komfortowy dostęp do jego wnętrza. Ponieważ to Subaru, nie mogło więc zabraknąć napędu na cztery koła oraz silnika typu boxer. Wspomagany jest on przez dwa silniki elektryczne – ten z przodu ma moc 14 KM i wykorzystywany jest jako generator (ładuje baterie) w czasie jazdy pod górę, a ten z tyłu ma moc 27 KM i to on jako pierwszy wprawia Subaru w ruch. Kiedy już auto osiągnie większą prędkość, tylny silnik elektryczny wspomaga silnik benzynowy, co obniża spalanie i poprawia bilans szkodliwych substancji wydobywających się z rury wydechowej.
Subaru Hybrid Tourer Concept – hybrydowe gran turismo
Debiutujące na salonie w Tokio (24 października – 4 listopada) prototypowe Subaru łączy tradycyjne elementy marki z najnowszymi zdobyczami techniki. A wszystko zostało opakowane w nowoczesne nadwozie.