Zaledwie przed tygodniem wystartowały jedne z najtrudniejszych i najbardziej prestiżowych regat świata – Volvo Ocean Race.Tę samą nazwę nosi limitowana edycja aut wyposażonych w liczne dodatki, które mają oddawać ducha żeglarskiej rywalizacji.
Niezbyt jeszcze popularne nieduże samochody z automatycznymi skrzyniami biegów są wyjątkowo przyjemne w prowadzeniu podczas jazdy po mieście. Sprawdzamy, co potrafią małe „automaty”.
VW słynie z minimalistycznych face liftingów. W przypadku Touarega zmiany nie są radykalne, jednak przeprowadzone bardzo umiejętnie – udoskonalono tylko te elementy, które naprawdę tego wymagały.
Skoda Fabia III wkrótce pojawi się na rynku. Mieliśmy okazję sprawdzić jak nowe auto jeździ.
Projektanci Renault Grand Scénica wykorzystali przestrzeń najlepiej, jak potrafili, ale gdy posadzimy pasażerów w trzecim rzędzie, zabraknie miejsca na bagaż
Mii to najmniejsze auto Seata. Tym razem testowaliśmy wersję 1.0 o mocy 75 KM z atrakcyjnym pakietem stylistycznym, który nosi nazwę Mii by Mango
Nissan podkręca atmosferę: nowy X-Trail zachowuje format, ale styl zapożycza od młodszego brata – Qashqaia.
Gama Forda sukcesywnie jest modernizowana i coraz bardziej zaawansowana technologicznie. Kolejnym modelem jest Focus.
W ciągu pół roku przejechaliśmy hybrydową Toyotą Auris ponad 40 tys. km. Zobaczcie, jak sprawował się samochód, jakie dostrzegliśmy wady i dlaczego nam się podobał
Peugeot 508 po kuracji odmładzającej stał się prestiżowym autem klasy D. Z naszymi Czytelnikami sprawdziliśmy, ile w tym prawdy
Za tym samochodem przechodnie oglądają się na ulicy, a inni kierowcy patrzą na niego z zazdrością. Sprawdziliśmy, co oprócz niecodziennego designu może zaoferować Cactus
Mercedes CLA 250 4Matic - samochód który dzięki silnikowi o mocy 211 KM świetnie przyspiesza, ale nie tylko. Testujemy wersję z pakietem stylistycznym AMG.
Czy kabriolet za milion zł jest dwukrotnie lepszy od tego za pół miliona, a ten za 250 000 zł – 4 razy gorszy od pierwszego? Aby to sprawdzić wybraliśmy się kabrioletami marzeń – Porsche 911 Turbo S, BMW 640i i Audi A3 – na Warmię – tego mniej znanego raju na północnym wschodzie Polski.
Jak sprawdza się w ruchu miejskim ten niecodzienny pojazd? Mogliśmy to sprawdzić na ulicach Grenoble.
Jest hybrydą i ma aż trzy silniki, które wytwarzają prawie 900 KM. Dzięki nim rozpędza się do „setki” w 2,6 s i maksymalnie pojedzie nawet 345 km/h.
V40 to najmniejsze obecnie produkowane Volvo. Choć nie jest już praktycznym kombi klasy średniej, potrafi zaskoczyć dynamiką. W teście – wersja T5 245 KM.
Nie masz pomysłu na spędzenie wakacji lub weekendu, a kochasz wolność i niezależność? Wsiądź do kampera, wyrusz przed siebie i przeżyj przygodę życia!
Skoda Fabia III wkrótce zadebiutuje na rynku, ale my mieliśmy okazję jeździć już nowym modelem. Czy będzie bestsellerem tak jak poprzednia generacja?
Najmocniejsze i najszybsze seryjnie produkowane Porsche. Model 918 Spyder to hybryda, która rozpędza się od 0 do 100 km/h w 2,6 s (0-200/0-300 km/h w 7,3/20,9 s) i potrafi rozpędzić się do 345 km/h.