Logo

Audi A4 Avant - Udany kompromis

Robert Rybicki
Robert Rybicki

120-konne silniki benzynowe i wysokoprężne oraz 2.0 TFSI wejdą do sprzedaży latem. Do wyboru będą manualne lub automatyczne skrzynie biegów. Napęd: na przednią oś lub 4x4. Podczas jazd testowych mieliśmy okazję bliżej przyjrzeć się wersji 2.0 TDI 143 KM. Wyposażony w nowoczesny system Common Rail turbodiesel charakteryzował się dobrą dynamiką, niskim poziomem hałasu oraz niedużym spalaniem. Na ciasnych górskich serpentynach samochód zachowywał się bardzo stabilnie. W panowaniu nad pojazdem pomagały precyzyjny układ kierowniczy i skuteczne hamulce. Sprzedaż nowego Avanta ruszyła z początkiem kwietnia. Za najtańszy model 1.8 TFSI (160 KM) trzeba zapłacić 125 920 zł. Seryjnie auto wyposażono w airbagi czołowe, boczne, kurtynowe, system ESP, automatyczną klimatyzację oraz elektryczny hamulec ręczny.PodsumowanieNowy Avant ma szansę zdeklasować rywali. Ma pojemny bagażnik, znakomicie wykończone wnętrze i dopracowany układ jezdny. Choć jego cena jest wysoka, to jednak podobna do cen konkurentów. Cieszymy się, że Audi wyposażyło silnik 2.0 TDI w Common Rail – jest cichszy i nadal oszczędny.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Nowe
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu