- 2.0 TDI (120, 143 i 170 KM) 2.7 TDI (190 KM) 3.0 TDI (240 KM)
120-konne silniki benzynowe i wysokoprężne oraz 2.0 TFSI wejdą do sprzedaży latem. Do wyboru będą manualne lub automatyczne skrzynie biegów. Napęd: na przednią oś lub 4x4. Podczas jazd testowych mieliśmy okazję bliżej przyjrzeć się wersji 2.0 TDI 143 KM. Wyposażony w nowoczesny system Common Rail turbodiesel charakteryzował się dobrą dynamiką, niskim poziomem hałasu oraz niedużym spalaniem. Na ciasnych górskich serpentynach samochód zachowywał się bardzo stabilnie. W panowaniu nad pojazdem pomagały precyzyjny układ kierowniczy i skuteczne hamulce. Sprzedaż nowego Avanta ruszyła z początkiem kwietnia. Za najtańszy model 1.8 TFSI (160 KM) trzeba zapłacić 125 920 zł. Seryjnie auto wyposażono w airbagi czołowe, boczne, kurtynowe, system ESP, automatyczną klimatyzację oraz elektryczny hamulec ręczny.PodsumowanieNowy Avant ma szansę zdeklasować rywali. Ma pojemny bagażnik, znakomicie wykończone wnętrze i dopracowany układ jezdny. Choć jego cena jest wysoka, to jednak podobna do cen konkurentów. Cieszymy się, że Audi wyposażyło silnik 2.0 TDI w Common Rail – jest cichszy i nadal oszczędny.
Galeria zdjęć
Audi A4 Avant - Udany kompromis
Audi A4 Avant - Udany kompromis
Audi A4 Avant - Udany kompromis
Audi A4 Avant - Udany kompromis
Audi A4 Avant - Udany kompromis