Logo

BMW serii 3 E90 - koszty będą rosnąć

Adam Włodarz
Adam Włodarz
  • Kupując BMW serii 3 E90, powinniście wzmóc czujność i wszystko dokładnie sprawdzić, bo koszty wielu napraw są wysokie
  • Diesle to już spore ryzyko, lepiej wybrać BMW E90 z benzyniakiem
  • Jeżeli liczycie na niskie koszty utrzymania, to nie ten adres
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Co prawda, stwierdzenie, że BMW serii 3 E90 najlepsze lata ma już za sobą, jest nieco na wyrost, ale w przypadku najtańszych egzemplarzy coś jest na rzeczy. Ceny startują od 20 tys. zł, jednak tyle kosztują najstarsze BMW z podstawowymi dieslami pod maską i... kolosalnymi przebiegami (było to dość popularne auto flotowe na Zachodzie), które dzisiaj wymagają zwykle kosztownych napraw. Na drugim końcu cennika znajdują się mocne sześciocylindrowe egzemplarze z końca produkcji, których ceny dochodzą do 60 tys. zł – wśród nich da się znaleźć coś ciekawego. Jeszcze większa rozpiętość cenowa będzie, gdy spojrzycie, na ile są wyceniane 4-litrowe topowe odmiany M3 (nie mówiąc o kolekcjonerskich 4.4).

Autor Adam Włodarz
Adam Włodarz
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu