Logo

Peugeot 207 - dojrzały Europejczyk z lwim sercem

Kuba Brzeziński
Kuba Brzeziński

Francuski koncern postawił przed Peugeotem 207 niełatwe zadanie. Być może auto nie powtórzyło potężnego sukcesu osiągniętego przez poprzednika - model 206, jednak sprzedaż przekraczającą 2,5 miliona egzemplarzy i tak należy uznać za wyśmienity wynik. Sporą część swojej popularności Peugeot zawdzięcza drapieżnej stylistyce. Nowoczesna forma i zwiększone gabaryty karoserii sprawiły, że hatchback wyróżniał się wśród konkurentów z segmentu B i przypadł do gustu europejskim klientom.

Autor Kuba Brzeziński
Kuba Brzeziński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu