Dane dotyczą samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych natomiast nie uwzględniają samochodów specjalnych takich jak np. dźwig samobieżny. Marka Gonow z wynikiem 6 sztuk została liderem zestawienia najpopularniejszych chińskich aut zarejestrowanych w zeszłym roku w Polsce. Egzotyczny producent od maja 2010 roku miał w Polsce swojego oficjalnego importera - SUV Polska. W ofercie znalazły się się dwa modele: pick-up GA200 oraz SUV GX6. Niestety, zainteresowanie mediów nie znalazło odzwierciedlenia w zainteresowaniu klientów. Według ostatnich informacji spółka zakończyła działalność, choć oficjalna strona internetowa www.suvpolska.pl nadal funkcjonuje.

Na drugim miejscu znalazła się firma DFM (3 sztuki). Oficjalnym importerem marki w Polsce został Salon Auto-Porada, jeden z warszawskich dealerów marki Tata. Firma posiada pełne zezwolenie z Ministerstwa Infrastruktury RP, homologację, karty pojazdu oraz potrzebne uprawnienia do sprzedaży i autoryzacji wymienionej marki. W tym momencie firma zajmuje się poszukiwaniem i tworzeniem sieci dealerskiej.

Shuanghuan (3 sztuki) nie ma oficjalnego importera w Polsce, choć pod koniec 2008 roku o jej imporcie informowała nieistniejąca już spółka China Automobile Polska. Dla zainteresowanych, model CEO, czyli terenową namiastkę BMW X5, można bez problemu kupić w Polsce. Kilka egzemplarzy zostało wystawionych w internetowych serwisach ogłoszeniowych.

W ubiegłym roku w Polsce zarejestrowano dwa modele - Chery A3 i DR1, miejski model Chery Faira przerabiany we Włoszech pod kątem wymagań lokalnego rynku. Kompaktowy A3 miał być produkowany przez FSO, ale prawdopodobnie ze względów na normę EURO 5 projekt został odłożony, natomiast warszawski zakład rozmawia z kolejnymi inwestorami z Azji.

Pozostałe 5 sztuk należy do marek: ZX Auto (produkowany już w Lublinie), Landwind, Brilliance, JAC Motor, Sinotruck.

Dla porównania, w 2009 roku zarejestrowano 13 modeli "made in China", m.in. 4 sztuki Roewe.