Nowa architektura salonów sprzedaży samochodów marki Skoda jest skoncentrowana na kliencie. Wszystkie procesy i procedury w salonie są ukierunkowane na zapewnienie najwyższego poziomu obsługi, a także konsekwentnie realizowanej strategii „Human Touch”. Rozpoczęty pod koniec 2013 roku kompleksowy rebranding salonów jest integralną częścią strategii rozwoju marki.

Przekształcenie 1 000 salonów na świecie jest kamieniem milowym dla Skody” - mówi członek Zarządu Skoda Auto ds. Sprzedaży i Marketingu, Werner Eichhorn. „Nowy salon oferuje idealne warunki dla naszej atrakcyjnej oferty modelowej. Jednocześnie mamy pewność, że wszystkie procesy w salonie samochodowym są jeszcze bardziej skoncentrowane na potrzebach klientów” - kontynuuje Eichhorn.

Celem wdrożenia nowego designu salonów jest szybki, bezpośredni i jasny przekaz. „Salon samochodowy jest miejscem, gdzie możemy wnieść naszą strategię „Human Touch” do życia” - mówi Werner Eichhorn. Dlatego otwartość i przejrzystość to główne tematy nowego projektu, w którym wygląd podąża za funkcjonalnością. Wysokiej jakości materiały, nowe rozwiązania konstrukcyjne, skuteczne rozwiązania oświetleniowe i ciepłe odcienie drewna tworzą miłą atmosferę w salonie. W centralnym miejscu salonu, naprzeciwko wejścia znajduje się ekspozycja aktualnie promowanego modelu.

Na zewnątrz nowa architektura salonów Skody charakteryzuje się czystymi i prostymi kształtami, harmonijną kolorystyką, modularnymi elementami konstrukcyjnymi i nowoczesną koncepcją oświetlenia. Nowe obszary komunikacyjne na zewnętrznej elewacji poprawiają natomiast widoczność salonu w dzień i w nocy.