Bentley Continental GT (zadebiutował rok temu) i GTC to nowe auta, ale wyglądają jak poprzednicy. Owszem, klamki są teraz w innym miejscu, grill jest bardziej pionowy, a światła wykonano w technologii LED, ale całość jest taka jak poprzednik. Jak już jesteśmy przy kwestiach stylistycznych, to warto powiedzieć, że GTC może mieć 20- lub 21-calowe koła, a wnętrze można wykończyć w jednym z 17 kolorów skórzanej tapicerki. Do tego jest jeszcze 7 różnych wersji wykończeniowych deski rozdzielczej, ot co. Inne ważne rzeczy? W stosunku do poprzednika ten Bentley jest lżejszy (o 70 kg), bardziej rozkraczony (o 40 mm szerszy rozstaw kół) i bardziej tylnonapędowy (napęd 4x4 rozprowadzany jest na koła w proporcji 40/60). Poziom hałasu w cabrio niemalże nie odbiega od tego w modelu coupé, tak szczelny i świetnie wykonany jest materiałowy dach. Silnik? 6,0 l W12 575 KM (silnik lubi nie tylko bezołowiową, ale także biopaliwo E85). Osiągi? 4,8 s do setki, maksymalnie 314 km/h.
Galeria zdjęć
Bentley Continental zrobił striptiz
Bentley Continental zrobił striptiz
Bentley Continental zrobił striptiz
Bentley Continental zrobił striptiz
Bentley Continental zrobił striptiz
Bentley Continental zrobił striptiz
Bentley Continental zrobił striptiz
Bentley Continental zrobił striptiz