M3 CRT doprawione jest mocnymi, lekkimi materiałami. Maska jest wykonana z CRT i waży o 50% mniej niż ta wykonana z aluminium. Z tego samego materiału wykonano również przednie fotele, a tylną kanapę zastąpiono dwoma kubłami. Ograniczono ilość materiałów wygłuszeniowych, pozbyto się z wyposażenia zbędnych dodatków, odchudzono również felgi i hamulce. Efekt to mniejsza o 70 kg (1580 kg) waga oraz inny rozkład masy (44,8% przypada na tył, co ma poprawić właściwości jezdne). Pod maską pracuje silnik 4,4 l V8 o mocy 450 KM, który rozpędza auto do setki w 4,4 s. Chcesz to auto? Powstanie tylko 67 sztuk, każda za około 450-500 tys. zł.
BMW M3 CRT prezentuje technologie przyszłości
CRT oznacza Carbon Racing Technologies, a to z kolei przekłada się na to, że w M3 zastosowano włókno węglowe wzmocnione plastikiem. Materiał ten znajdzie się w przyszłościowych modelach i3 oraz i8, ale BMW już teraz potrafi go przyrządzać, więc doprawiło nim model M3. I rozda go kilku klientom.