Pierwszą odsłoną następcy Veyrona był Vision Gran Turismo pokazany jesienią 2015 r. na salonie we Frankfurcie.

Chiron będzie już wersją produkcyjną. Bugatti podało informację, że auto jest w ostatniej fazie dopracowywania i już złożono na nie 100 zamówień.

Chiron ma bardziej sportowe kształty niż jego poprzednik. Ogromny tylny spoiler sugeruje, że będzie to przede wszystkim auto na tor.

Bugatti nie podaje na razie parametrów ani osiągów Chirona, ale należy się spodziewać, że silnik W16 będzie miał moc znacznie przekraczającą 1000 KM (pierwsze Veyrony miały silniki o mocy 1001 KM, potem pojawiły się wersje 1200-konne).

Nie wiadomo także, jaką prędkość maksymalną osiągnie Chiron – Veyron 1001-konny osiągał 417,8 km,h, a najmocniejsze wersje 1200-konne Super Sport – 431 km/h.

Jesienią 2015 r. pojawiły się informacje, że Bugatti Chiron może osiągać prędkość 460 km/h. Bugatti tego nie potwierdziło.

Wiadomo natomiast, że silnik W16 będzie miał 8 litrów pojemności i 4 turbosprężarki (z tego dwie elektryczne).

Prawdopodobnie, wzorem Porsche 918, Bugatti Chiron będzie miało silnik spalinowy wspomagany motorem (lub dwoma motorami) elektrycznymi.