Na frankfurckim stoisku Lancii podziwiać można będzie także modele Musa oraz Delta.

Gwiazdą stoiska jest Thema - pierwszy globalny flagowiec. Tak jak pierwsza Thema z roku 1984 - ten nowy sedan klasy premium mierzy w najtrudniejszy i najbardziej prestiżowy segment rynku jako oferta alternatywna. Lancia Tema łączy klasyczne amerykańskie pojęcie wielkości, komfortu i obecności na drodze - z kunsztem włoskiego rzemiosła, poczuciem spokoju i dostojności.

W europejskich salonach sprzedaży Lancia Thema dostępna będzie już od października bieżącego roku w trzech poziomach wyposażenia - Gold, Platinum oraz Executive i wyborem trzech jednostek napędowych: benzynowym V-6 o pojemności 3,6 litra i mocy 286 KM w parze z 8-stopniową przekładnią automatyczną oraz silnikami Diesla V-6 o mocy 190 oraz 240 KM i pojemności 3,0 litrów - współpracującymi z automatyczną przekładnią pięciostopniową.

Drugą nowością w gamie Lancii jest nowy Voyager - konstrukcja firmy Chrysler, która radykalnie zmieniła oblicze motoryzacji, tworząc nie tylko nową nazwę "MPV" - ale i nowy świat przyjemności wspólnego podróżowania. To prawdziwa ikona kategorii MPV (pojazdów wielofunkcyjnych) z historią sięgającą 27 lat i trzynastu milionów sztuk sprzedanych w 120 krajach całego globu.

Pokazywany na stoisku Lancii we Frankfurcie Voyager w wersji modelowej Gold napędzany będzie 2,8-litrowym silnikiem Diesla o mocy 163 KM (Euro 5). Nadwozie w kolorze Dark Charcoal uzupełnia wnętrze w delikatnej, czarnej skórze, a wyposażenie obejmuje system DVD dla środkowego i tylnego rzędu siedzeń, nawigację GPS, bezkluczykowy system dostępu oraz kamerę cofania.

Lancia Voyager dostępna będzie w europejskich salonach sprzedaży już od października bieżącego roku w wersji wyposażenia Gold i wyborem dwóch jednostek napędowych: benzynowym V-6 o pojemności 3,6 litra i mocy 286 KM współpracującym z 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz silnikiem  Diesla V-6 o mocy 163 i pojemności 2,8 litra - w parze z automatyczną przekładnią sześciostopniową.

Lancia Flavia Cabrio to z kolei kwintesencja jazdy "z wiatrem we włosach" w cztery osoby, wyróżniająca się trójwarstwowym, białym lakierem karoserii i wnętrzem ze szlachetnej skóry. Napędzana 175-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 2,4 litra w zestawie z 6-stopniową przekładnią automatyczną, Flavia Cabrio posiada imponujące wyposażenie seryjne.

Poczesne miejsce na stoisku Lancii we Frankfurcie zajmuje nowy Ypsilon - uznany champion w swej kategorii pod względem wykończenia, kolorystyki, wyposażenia i akcesoriów. Samochód ten pokazywany jest w trzech wersjach modelowych: 1,2-litrowej, 69-konnej Gold oraz Gold i Platinum napędzanych innowacyjnym silnikiem TwinAir o pojemności 0,9 litra i mocy 85 KM.

Oferowana po raz pierwszy w nadwoziu pięciodrzwiowym Ypsilon jest elegancka, technologicznie zaawansowana oraz pełna mocy na przestrzeni 3,8 metra. Na rynkach europejskich Lancia Ypsilon obecna jest już od czerwca br., a we wrześniu wejdzie na rynki Wielkiej  Brytanii i Irlandii pod marką Chrysler.

Wejściu nowej Lancii towarzyszy rozwój ikon modelowych, czego dowodem jest nowa Delta. W 4,5-metrowej bryle mieści się luksus i przestrzeń wnętrza wyższej kategorii: fotele rozkładane niczym szezlongi, tapicerka o szlachetnej fakturze materiału czy niemal magiczna cisza i komfort otaczająca pasażerów podczas każdej podróży.

Modernizowana ostatnio jako model roku 2011 i pokazywana we Frankfurcie nowa Lancia Delta posiada silnik Turbo Jet o pojemności 1,4 litra (Euro 5) typu Bi-Fuel o mocy 120 KM. Na rynkach europejskich Lancia Delta dostępna będzie w trzech poziomach wyposażenia: Steel, Silver i Gold.

Dopełnieniem ekspozycji we Frankfurcie jest Lancia Musa, reprezentująca najlepszy kunszt wykonania Made In Italy oraz komfort, przestrzeń i klasę limuzyny w połączeniu ze zwinnością i kompaktowymi wymiarami samochodu miejskiego. Wystawiany model Platinum w efektownej kolorystyce dwutonowej Angelico White/Masaccio Black wyposażony jest w 95-konny, 16-zaworowy silnik o pojemności 1,4 litra (Euro 5) ze standardowym systemem Start&Stop.